2014年7月10日 星期四

2014暑假

好奈好奈無開新blog了!轉眼間,宇正要升K3了,好快好快就做小學生了!

因為各種因素,宇正呢暑假大部份日子都會跟我返補習社,而每日我都規定佢要同其他人一樣上2個鐘堂,有時會係我課室,有時係candy姐姐到,希望可以訓練一下佢嘅耐性。

7月開始放假,跟左差不多2個星期,暑期作業做好,而家每日主要溫返K2學過d野,係香港讀書,無辦法,早d習慣一下個模式,上小學時快d習慣,套用宇正爸爸的話「佢唔好彩有個阿媽係做補習」wkakakaka XD

其實我預左佢唔like跟我返工,不過當我問佢鐘意嫲嫲湊定我湊,佢二話不說好肯定咁答我:「嫲嫲!」時,個下都幾hurt! 但我又明喎,嫲嫲陪玩服務十分周到,我係宇正都揀嫲嫲啦!之不過現實就係咁殘酷,認命啦仔!wakakakaka,你既優質少爺生活就快完結了,慢慢比你習慣,好過到時候180度轉變,你仲甘呀!

小朋友大得快,雖然好懷念宇正baby時cute cute,不過老實講我個人比較喜歡而家呢個階段,雖則係百厭d,但窩心既時候都好多!

有小朋友後,越來越覺得為人父母真不易,真係永遠都唔會ready好做爸媽架,唯有的就係邊做邊學!

突然好感觸,可能因為7月的關係吧!




沒有留言:

張貼留言