2010年11月11日 星期四

近況

2010年11月8日-11日
(星期一至星期四)


呢幾日
Katherine媽媽忙爆

工作上
EE要去台灣
所以星期一到星期三到黎唔到補習社幫手
雖然請左個PART-TIME黎頂下
不過就唔係太頂到 無計啦
人地番得三日  邊熟手姐

而屋企
因為宇正爸差不多每晚都有應酬
晚晚都半夜先番
所以媽媽呢幾晚都要自湊宇正b
宇正b食完d藥好番9成喇
不過間唔中多有dd咳

星期二
同宇正B轉左奶粉
因為宇正B一出世食開個隻奶粉
食到三號好似唔係太得
便便好硬
依家轉飲惠氏健兒樂
無美素佳兒咁甜
感覺良好
轉飲1日
第2日便便就正常番
媽媽仲開心到打比宇正爸報喜
WAHAHAHA~~~呢D係做爸爸媽媽先明
好似D廣告賣咁
便便唔靚
爸爸媽媽真係好煩惱架

星期四
EE番黎喇
正確黎講應該係星期三
不過媽媽要星期四係補習社先見到EE
出發前EE作病
番到香港直頭病左
TOO BAD!!!!
一見到面 即黎個BIG HUG先
無錯 我地兩姐妹係咁癡纏喇
一日不見 如隔三秋
哇~~好多手信吖~
食嘅  睇嘅 玩嘅  帶嘅都有
仲有宇正公公買比媽媽嘅風摟添
媽媽感覺好幸福吖~~~~
EE係台灣買左套書比宇正B


FOR一歲BB睇嘅
有D乜內容呢???
第一頁有生字表


跟住就係圖畫


大部份都係實圖

呢套書
盒面介紹
利用圖畫用生動嘅說話和BB講解
即係   看圖作文???
無問題
呢D吹水嘢
媽媽最耍家
雖然唔知道宇正B明唔明我噏乜
不過見佢笑到卡卡聲
應該好開心
亦有可能笑緊我呢個儍婆亂噏廿四
無緊要  當係一個親子活動都幾好吖
因為據各方人士分折
宇正B應該同宇正爸一樣
唔愛讀書
所以自小和宇正B建立閱讀的興趣
係件好事

唔寫太多
Katherine媽媽鼻敏感發作
個鼻好痛
食完藥早d休息先

PHOTOS  (8-11-2010) (AT HOME)
註:是晚宇正b不停扭,所以勁多扭計相








1 則留言:

  1. 知唔知係台灣邊度買 ? 知唔知成套幾$丫.
    [版主回覆11/12/2010 22:05:00]係誠品買架~不過幾多錢我就唔知道喇~ 我諗應該係個盒面寫399台幣

    回覆刪除