2010年11月20日 星期六

Family BBQ~

2010年11月20日 (星期六)

呢日夜晚會去 (我的) 大姑媽新屋BBQ
不過因為宇正爸要工作
所以只有宇正公公,EE,我和宇正B去
下午1點到宇正公公就黎我到煮健康午餐比我食
好幸福吖~~~
跟住Katherine媽媽就做家務  
(每個weekend都要幫宇正爸熨一星期的番工衫和換床單架)
而公公就幫忙和宇正b玩
等媽媽可以安心快手做好家務
thanks a lot~~~

3點幾餵完奶
就暗宇正b午睡
時間差不多就轉手比公公抱
等媽媽收拾出街的行裝
4點半到  細表姐的電話到
差不多來到接我地喇
thanks a lot again!!!
因為新屋好遠 (---->流浮山)
帶住宇正b轉車再轉車好唔方便
5點  出發喇
揸車去  都要半個鐘多d
不過去到 環境真的好好嘅
全幢村屋  四周到是山

呢晚宇正b勁黐公公
又肯比大姑婆抱
媽媽輕鬆好多
個個長輩都讚宇正b好可愛
又好笑容
hahaha~唔扭計個陣
宇正b都ok嘅

晚上10點半番到屋企
宇正爸未番
Katherine媽媽獨湊
自己快手沖凉
再幫宇正b沖
餵完奶 暗完瞓
先洗嘢 蒸嘢
 (奶瓶和碗匙每晚都會诜好再蒸一次留明天用)

so......tried~~~
等宇正爸番
就瞓喇
明天
有大活動
what is this?
Katherine媽媽第一次參加blogger gethering~~~
心情好興奮吖~~
唔知會唔會見到相熟blog友仔呢?

到時再和大家分享一下喇~~

good night~!!

photos


和公公睡覺中........so sweet~

2 則留言:

  1. 自己快手沖凉,再幫宇正b沖 <-- 宇正B獨自一個人等你沖涼嗎 ? 呢個問題成日煩惱住我...想去沖涼又走唔開, 如果唔係趁家希瞓左 (仲要熟睡個雙). 我休想可以離開佢視線.
    [版主回覆11/22/2010 14:48:00]嗯嗯~宇正b坐係high chair等我,不過有時都會扭架~只有極速沖完囉

    回覆刪除
  2. 扭都好呀..但我家希應該係我仲除緊衫時, 喊到拆晒天咁沛
    [版主回覆11/22/2010 18:14:00]其實都係習慣黎,只要你忍心d,慢慢佢就知道架喇,不過有時宇正b都喊到拆天架 我會將high chair先移去廁所門口先,邊沖邊同佢傾計

    回覆刪除