2011年11月22日 星期二

病到了!

2011年11月22日 (星期二)




本來尋晚都想寫下blog

但宇正瞓得好差

成晚醒

聽到d痰聲好利害

就知道中招了

今朝一早爸爸就先去診所掛號先

等佢電話我再同宇正出門口

攪左成朝到中午先睇完醫生

約埋奶奶食午飯

之後我返工

老公就去幼稚園交留位費

成晚都無乜點瞓

攰得很

所以今日用電話打blog

近日宇正真的好喜歡和你對著幹

簡直就是EQ大考驗

最嬲嘅就係家中有位四十八孝爸爸

個仔扭兩扭就由佢

醜人我做哂

激死人!

不過我都知如果到要老公發惡的話都幾嚇人

連我都驚

所以算啦

忙完幼稚園單野

近排着手揾playgroup

blog友仔富媽介紹左一間屋企附近的gym形式的英文playgroup

係網上留左資料

今日覆左電話

下星期六試堂

ok嘅應該會報

好啦!報告住咁多先

眼瞓   good nite☆

 

沒有留言:

張貼留言