2011年11月23日 星期三

長大了

2011年11月23日 (星期三)



*************************************

下個月宇正叔叔結婚

呢套老西是我姑姐買給宇正的

一直都找不到機會着

好在當時買大了

現在還合身

攞出黎試穿

看要不要改一下

看到宇正着上後

忍不住叫老公幫佢影幾張相

亞仔...你媽子被你迷倒了

************************************

近來寫的blog都好行貨

都是報告一下做了甚麼

其實不經不覺宇正己經唔係BB喇

大家都見我係BLOG無叫佢做宇正B (無加個B係尾喇)

近排興一個名詞-------「虎媽」

自覺自己都唔算係

不過就絕對係「嚴母」

其實好多時自己EQ唔高會好惡

每次都覺得錯左

我知道自己是一面鏡子

宇正做人處事的態度是來自我

當我發脾氣時

宇正就會學左我

*********************************

報幼稚園的事處理好後

覺得真係要好好去審視一下自己的教導方法

依家每朝早都係由老公陪宇正玩多

但到返K1時就要跟功課喇

所以都想改變一下

朝早係屋企D活動玩下

設計當中.......

*****************************

都係時候要改變一下生活模式

早D訓覺喇

咁朝早先有精神同宇正玩

SO.....GOODNITE~~

1 則留言: