2012年3月7日 星期三

情緒控制


2012年3月7日 (星期三)




*************************************

好奈無寫宇正的成長近況了

因為不知從何說起

近來宇正的脾氣情緒好大

一不喜歡就發爛

仲要打人

時常都講唔要媽咪

ooh.....好hurt吖!!!!

不過我知道這是一個階段

大個喇 想有多d自主權

當得唔到認同時

未講d負氣說話囉

其實我都知自己d脾四都唔好得去邊

相信宇正好大程度學左我d唔好野

所以成日都提醒自己唔好下下喊打喊殺

希望老公你都幫下手

唔好同個仔一齊挑戰我d EQ喇

唔該!!!!

點解咁大感觸???

今晚囉

老公夜晚出去傾野

我放工後接宇正

因為太多野要攞

奶奶幫手攞上屋企

走時宇正發癲唔要麻麻走

當然我唔比佢追出去喇

所以就野來一句句"唔要媽咪要麻麻"

我知道佢唔係真係唔要我

只係無訓午覺

加上爸爸唔係樹

心情唔靚

不過講好喇

又係要郁手打我

呢下又真係要話嘛

打人唔啱架

奶奶都同我講宇正今日係佢度發脾四打人

比佢打手仔

其實究竟點做先係最好呢

如果我因為佢打人打番佢

咁會唔會教左佢牙還牙呢???

所以其實我都好少郁手

係屋企多數罰企+罵

如果做左D危險野我先出手

通常都是即時

希望佢知道嚴重性  (例如玩電風扇,)

但發覺有時呢個小朋友係特登玩野

就好似試你低線

唉.....

教仔方法...

努力改善中!!

沒有留言:

張貼留言