2012年3月3日 星期六

CPDA 1st Lesson + 豪食和牛夜

2012年3月3日  (星期六)

今個星期六開始

唔洗晨咁早起身返學

一個字.....正!!!

因為上堂地點近我娘家



所以下午去搵DADDY食飯

12點半食到2點

HEA下玩下

跟住去左商場行下

ha !!!!! 有個小朋友係人地商鋪玩到唔願走

仲要發難

大庭廣眾斜住我D頭髮

個下真係又痛又囉

激到我呢....

比我捉左入女厠厠格訓話 

((大家放心!!無打仔!!

因為有人入到厠所知賴嘢"淆低"

無再激興我))


 

我唔知自己處理得好唔好

不過我知如果再咁落去我應該會當街開佢波!!!!

TROUBLE TWO 吖!!!

4點15分 上堂

早少少去到

填FORM時有個靚媽拍我一下

原來係家希媽媽

HELLO !!!! 第一次見面

希望我個鬧仔樣唔好嚇親你

呢班有5個小朋友

就咁睇 應該係宇正最大

不過其實OVER兩歲之後

大家差距無咁大

啱玩左

啱玩到有人唔留心聽故事

玩到碌哂地 

第一堂都咁

跟住落去真的不敢想象

因為今次我可以陪上堂

發覺有我係度宇正係失控多D

我講係唔聽  老師講就ok

再一次証明有時D小朋友係要人地教先得 

第時上小學時就麻煩Candy姐姐你啦

1個半小時的學前班

感覺良好

老師好有愛心

上課流程同幼稚園差不多

應該係少左去洗手間個part

場地限制 始終唔係幼稚園無小朋友廁所

所以去尾段宇正出左去廁所
(爸爸帶去)

下堂topic 水果

每人帶一種水果  宇正負責帶蘋果

期待ing~~

放學後 同朋友仔say goodbye

打的出去尖沙咀食晚飯

宇正叔叔升職

請哂全家食日本網燒



豪食和牛夜



thanks~~~

今日雖然下午比宇正激親

不過依然好開心

亞妹我陪上堂時買左對波鞋比我



出到尖沙咀

去左i-shop睇野

老公又幫我部電話換新裝



我是幸福的肥c奶~~~


2 則留言:

  1. 嘻嘻~~ 我驚第時比你睇到我鬧仔個樣嚇親你至啱....
    宇正b真係好可愛, 塊面肥o都o都...!!
    乜我地有5個同學咩? 個日好似見到4個既..唔通我老眼分花?
    [版主回覆03/06/2012 15:21:41]有一個無返...點名時聽到 ^^

    回覆刪除
  2. 其實每個媽咪鬧仔/女嘅樣都會嚇人,我都係heehee~~湊仔女真唔容易,慢慢邊做邊學邊relex,日子有功,會搵到更好嘅方法處理!加加油!
    [版主回覆03/09/2012 14:59:53]我會努力的,大家一起加油!

    回覆刪除