2012年9月14日 星期五

BACK TO SCHOOL

2012 年9月14日  (星期五)
 

今晚終於o的起心肝打blog,事關開學無奈宇正就病病地,跟住就到我,一日都係病左好奈又唔肯早d瞓,係都要睇埋夜間新聞,第二日又6點幾起身返工o個個囉!野病哂連續兩日隊左杯感冒茶,好返好多!所以寫下近況記錄下先



開學兩個星期,一切運作開始正常返(我講我)雖然成日話呢個暑假無乜點休息過,不過工作量始終係輕鬆D既,一開學有功課有默書有測驗有考試,每日都好似打仗咁,所以雖然工時小,但工作量大架,仲要無得留低聽日做,即日完成


好彩經過上年比班魔鬼訓練後(無錯!係我比佢地訓練),今年我的LEVEL明顯升高左!希望唔好咁易發火,我仲想睇住宇正娶老婆

宇正係9月5日正式自己坐校車返學喇!頭兩日都係喊住比EE捉上車,去到第三日可以喊住自己上校車,隔左個WEEKEND,諗住佢又會喊喇!點知可以自己上校車,仲無喊添!跟住個幾日直頭可以係校車上同我講BYE BYE。叻仔 !雖然每朝一起身就問我今日洗唔洗返學,知道要返的話感覺有D DOWN,不過每日接你的時候都見到你不停講做過乜,就知道返學係開心既,要好好ENJOY幼稚園生活吖!

開學無奈,我班學生都開始教書啦!某日,其中一個學生有呢份功課,哇!好HIT的課題吖!



老實講,國民教育其實一直都有,不過無獨立成科,一至六年級每年的常識科一定有一册係講國民教育,中國歷史的,當然內容都係一D基本的常識,一D太敏感的題目係無講的(即係而家所講的當代國情),作為一個補習老師,我係反對獨立成科的,理由好簡單,開多科未即係要考多科,依家香港既學生壓力都巳經好大啦!不過只要個內容無問題,我係同意國民教育的(唔好話我五毛住)點解咁講呢?今日個位學生要做其中一頁,係問答題,其中一題我見到咁既情況:

誰是中國現任國家主席?

毛澤東  

。。。。。。。。。。死左好奈喇佢。。。

跟住佢行黎問我回歸前香港係受咩國家統治?如果學校唔教,個小朋友又唔興睇新聞,亞爸亞媽又無教,佢身為一個香港人,中國人,連自己國家主席都唔知係乜水,就真係麻麻喇!

不過對於政府取消中史唔係中學的必修科,我就真係唔贊同,歷史就是歷史,可以係一個中立的角度去學習中國的歷史文化,有人話呢個係一個陰謀去推國民教育。我其實都覺覺地

呢件事上,Katherine媽媽都仲係抱住中立同觀望的態度去睇,事實上我補個幾間小學都無獨立成科,加上而家個決定權係學校到,家庭們就係選校方面自己留意喇!

中秋就到,係我未買燈籠比宇正之前,CANDY姐姐就送左個比宇正喇!仲係宇正最愛的MICKEY,宇正真幸福!THANKS~~




1 則留言:

  1. 中國現任國家主席是--- 毛澤東??唉﹗''小朋友唔興睇新聞,亞爸亞媽又無教......'' 難怪家長擔心國民教育啦﹗﹗現今社會不像從前,資訊爆炸,怎能洗腦??擔心只擔心父母根本無教,無討論,無理會,一味靠本教科書。假如本書有閃失,點會唔驚?
    [博師奶Mrs.blog回覆09/17/2012 15:24:06]同意啊﹗現今社會的價值觀太複雜,如果父母不跟孩子多傾談、討論,孩子的思維難免因著不同的因素傾側,若有不合宜的情況出現,父母因不知道而沒有及時糾正,那就後患無窮。經過討論,孩子的判斷力定會加強,不是家長們想孩子有的嗎?自己都真要努力啊﹗
    [版主回覆09/17/2012 13:25:58]係,學校的教育固之然重要,但家庭教育先至係最主要影響小朋友的思維!所以做家長的真的要好好教自己的小朋友^_^

    回覆刪除