2013年4月17日 星期三

近況

2013年4月18日(星期四)隨着宇正越來越大個,我要用的體力同精神就越多,到夜晚做完家務就算未瞓都只係想hea下打下機煲下劇,加上同window 7仲未係好friend,打blog打得好唔順手,最後都係用電話打字再copy上去。

如果大家有發現的話,都會發覺宇正爸爸好多時都在工作,就算難得一兩日的假期,都係係屋企附近行下hea左佢,所以呢排真係無帶宇正去d咩特別嘅地方,好再呢個小朋友易滿足,同佢係樓下踩下單車,揸下佢㗎電動車,佢就好開心啦!

好奈都無放咩相上blog,事實上好多時都係我一個帶宇正玩,唔好話大機,部細機都拎唔到出嚟,用電話影得一,兩張,有時仲out fou,係電話又懶得再放係電腦。

所以呢個blog雖然不至於摺埋,不過可能會變成月刊or雙週刊=_=

對於寫卜,我其實仲未放棄,只係力量有限,要做的事太多,如果有咩值得寫底,我都會開blog^_^

係度多謝識嘅,唔識嘅,曾經嚟過Katherine 媽媽平凡日記的你,多謝你地同我分享我們家的點點滴滴^_^

如果有時間update,又比你見到的話,留隻字比我啦^_^



4 則留言:

  1. 期待你出既文章 ,一直支持住你,加油
    [版主回覆04/18/2013 19:51:32]多謝家希媽媽^_^

    回覆刪除
  2. never mind, take your time. I am now always in FB, no more post in my blog.

    回覆刪除
  3. 有時間就update 啦,等你

    回覆刪除
  4. Yoko mama の 生 活 日 誌2013年5月24日 晚上7:44

    我都成日入黎睇架

    回覆刪除