2013年4月19日 星期五

進步

2013年4月19日(星期五)

記得幾個月前寫左篇「我不是虎媽,我是惡媽」,個時對於宇正嘅功課真係好頭痛,我堂堂一個教左10年嘅補習老師,居然攪唔掂自己個仔。個時真係好灰。

事隔幾個月,我唔敢講宇正有神速嘅進步,不過相比開始的時候,宇正畫線條用心左好多。見到佢好用心咁揸住支筆慢慢寫,我真係感動到有d眼濕濕+_+有時佢第日唔洗返學,我問佢聽日做定而家做功課,佢都會話做左先啦^_^起碼唔會拖d功課嚟做。

有一排我覺得宇正d專注力唔夠,好易分心(好多小朋友都有的問題),記得之前睇過篇文章,對於點培養同訓練幼兒的專注力,有幾點留意,好想係度分享一下,好多時候佢地玩玩具,睇電視嘅時候,我地d爸爸媽媽好鐘意係側面問佢地嘢,其實咁樣係會影響佢地,係佢地好專心咁玩時,同時間係訓練佢嘅專注力,令佢地可以好專心做一件事(even係玩or睇卡通,甚至係發呆)),宇正爸爸話我係度比借口自己朝早唔理個仔喎!=_=哈哈哈,因為朝早宇正起身後,除左要沖支奶比佢,佢會自己除片,去厠所,睇書,有時係發呆-_-#,我就可以係張床到補眠^_^

在過佢唔會行出廳,會係床陪住我,唔會好似以前咁,咩都要我陪住先做到^_^

講到為人母,其實我都未係100分。就係因為咁,我要訓練宇正自立d,咁對佢對我都有好處,係我工作上,遇到好多父母成日都同我投訴個小朋友無手尾,書包又唔執,其實好多時候呢d問題都係大人自己造成,佢地根本無比小朋友自己做,一開始嘅時候係怕煩,幫佢地執嘢,到後其佢地都慣左人地幫佢,自己都唔知自己d嘢係邊,有時連個書包裡面有咩都唔知,到最後上堂老師有時派漏功課比佢地,佢地都可以唔知!呢d未惡果囉!

就係因為有太多借鏡,我知道責任心的重要性,一個無責任感嘅人,真係做咩都唔會成功!所以我寧願比人話我係一個懶媽媽,而唔會咩事都幫宇正打點好,屋企嘢都好,只要我覺得佢有能力自己做,我就會放手比佢做。


2 則留言:

  1. 我都好贊成呀!比返D責任小朋友,要佢地獨立
    [版主回覆08/08/2013 23:21:26]係吖

    回覆刪除
  2. 我寧願比人話我係一個懶媽媽,而唔會咩事都幫宇正打點好,屋企嘢都好,只要我覺得佢有能力自己做,我就會放手比佢做。~~~~~ Support you la!!! 加加油,要有好大的決心才可以做到, 欣賞你﹗好唔容易架﹗
    [版主回覆08/08/2013 23:21:10]Thx

    回覆刪除