2010年9月19日 星期日

生活瑣事

--------------------
18-09-2010 (sat)
--------------------
今日宇正baba下午要工作
和我們食完luch就出去喇
媽媽今日係屋企住要係做家務
和等公公黎
宇正b都幾比面
係high car坐正成兩個鐘睇住我做嘢都無扭
good~~~

*****相*****玩到成頭汗嘅宇正b

----------------------
19-09-2010 (sun)
----------------------
宇正B今日朝早9點瞓醒就唔瞓係喇
一家三口齊齊食早餐
跟手周圍行下睇下
屋企附近有無PLAYGROUP啱宇正B
堆下堆下架BB車
宇正B瞓着左
居然番到屋企都未醒
平時一入屋企就即醒
可見真係唔慣早起

中午飲完茶同爺爺借車
諗住約埋文樂b一齊去尖沙咀報playgroup
不過原來無開 >"<
最後去左九龍塘睇下另一間
不過個環境唔系太ok
感覺又好似搶錢咁
所以唔會報喇
文樂一家跟住就黎我地到
兩人playgroup一下喇
宇正b依然好牛
不過今次媽媽都hold到少少喇
努力教導中
公公今日唔係太精神
遲左少少先黎
另一份報告出左
唔太理想
擔心中
希望公公可以好好休息
瞓得到
病痛就快d好啦

*****相*****

GOOD MORNING ~

在車上睡覺中~


兩小子玩耍~









2 則留言:

  1. 我都係一個好重視屋企人既人,所以你既心情我好明白,希望你爸爸早日康復......
    你咁快就打算俾宇正bb讀playgroup?
    [版主回覆09/20/2010 15:02:00]謝謝你呀~ 其實依家開始 搵定先 , 打算一歲到比佢去玩下,因為想比佢 識多 d 朋友仔咁囉

    回覆刪除
  2. 您好 , 本店專營益智玩具 , 幼兒布書 , 等等
    我哋全部安排見面交收 , 節省貴客的速遞費用 ,
    又不用預先入錢 , 好方便呢 ^.^
    得閒入嚟睇下啦 ^.^   
    http://learnandfun.shopping.babysky.hk/
    10 款英文小故事 , 已經上咗架  !!
    每本只係 $17元 , 唔係好多貨咋 !!
     

    回覆刪除