2010年9月6日 星期一

麻煩友......

早排講緊屋企有d麻煩事
今日準備去接宇正b時收到個電話
亞叔係外地打黎
想叫我們這一家唔好和堂妹keep contact.....
點解??
因為想斷哂佢嘅後路
等佢乖乖聽哂佢嘅安排


老實講
自從上次幫手講完後
巳經抽身
因為可以做嘅   講嘅
都講哂做哂
教育子女嘅責任
在於父母  係唔想人插手
(將心比己,我都唔想人地干擾我教仔)


再加上    我好忙 
返工 湊仔 佔左我每天20小時++
所以一直都是妹妹和堂妹keep contact
妹妹一路都好擔心會發生d唔好嘅事
所以一直唔忍心唔理佢
呢件事困擾我地兩姐妹好幾個星期


尤其是妹妹
心軟嘅妹妹想幫手但又無能為力
個心成個噏住噏住


好希望事情可以完結
唔好再比人煩到
..................


by the way....
宇正b好番喇
媽媽安樂哂......


沒有留言:

張貼留言