2010年9月23日 星期四

中秋+翌日


--------------------------------
22-09-2010   (WED)
-------------------------------

尋日臨收工先比人激親
攪到個心頂住頂住
晚上到宇正嫲到BBQ
好豐富呀~
不過就辛苦哂嫲嫲喇
要預備咁多嘢
之後仲要善後工作

去到嫲嫲嘅地盤
宇正B唔駛我理
亦都唔到我理
(嫲嫲同爺爺實抱到實一實)
Katherine媽媽承機休息下
食餐飽
so....呢晚媽媽食得非常飽


------------------------------------
23-09-2010 (THU)
-----------------------------------


中秋第二天是公眾假期
唔駛番工
宇正b瞓到8點9起身
都幾比面
餵完奶宇正b無乜意欲翻瞓
不過媽媽真係頂唔順
醞釀多時嘅鼻敏感終於發出黎
之前都一直鼻塞塞架喇
不過就未去到痛嘅程度
今朝起身個鼻超痛
怕且都係鼻炎喇
每年轉季實發
所以媽媽食完藥就要瞓下休息下
不過宇正b係樹喪叫唔瞓
點算????

Katherine媽媽講左句我頂唔順喇
我出廳瞓
就留番宇正b同爸爸係房
唔理三七二十一
媽媽攤係沙發即瞓
得宇正b同爸爸係房
宇正b又唔嘈喎
中間宇正b瞓左宇正爸叫我入房
一上床宇正b即瞓同扭
唔好攪喇  都係係沙發休息仲C服
(同埋乜冷氣吹住個鼻無咁痛)
就係咁
媽媽係沙發瞓到1點先起身
辛苦宇正BA喇
餵飽宇正B後
一家三口落樓下茶餐廳食LUNCH



番屋企HEA下
晚上約左文樂一家和契爺契媽打邊爐
呢間嘢D食物都OK
夠新鮮
不過服務就麻麻喇
食到10點幾
番歸



明天番工要去睇醫生先得
個鼻好痛
鼻水自動流落黎
GOOD~NIGHT~~!!!!

1 則留言: