2010年10月29日 星期五

成績唔好只好怪自己懶惰

今朝媽媽敵不過周先生
所以1歲的健康院body check要延遲了

下星期是多間學校的上學期測驗
開始印卷溫習
Katherine媽媽教的三個年級中
除左六年級無咁擔心外
1年級豆丁
連A-Z次序都未得
3年級
現在式過去式將來式
通通唔識
點攪呢???
都係唯有盡力而為喇
只係希望到時家長們
唔好圍剿我就thanks god 喇

因為測驗
今日d功課唔算太多
不過其實無得閒d架
因為都係要溫書

有件事都想講下
香港地 上到小學開始補習
以經係一種趨勢
成績好無都好
補左無洩底
不過好多家長都以為補習社係萬能
兩個鐘的補習只係輔助
如果小朋友係學校唔聽書
根本無可能係呢兩個鐘內學番哂係學校所學的

以Katherine媽媽的一,三年級為例
(六年級大部分由一年級教到六年級,比我教化哂)
一年級時常都唔知道自己要做d乜功課
或者攞起成張worksheet望都唔望就話唔識做
三年級呢??
近排教時式
學校老師派左d練習番屋企
明明寫tomorrow,全段用哂過去式
ok ok
你無聽書
我當然會番教喇
教完要聽至得架
連續幾日講完
都唔記
咁點攪先

番到屋企叫溫習
媽媽們又話小朋友好辛苦
需知道
知識是要努力得番來
得我一個努力 小朋友唔努力
成績點進步呢?

我真的不怕教學習比較緩慢的學生
只要你是勤力的
終有一天會進步的


=====================
送上宇正b王照鬆一鬆先
=====================




2 則留言:

  1. 我今日同個學生補習,平時Quiz已拿滿分,但一做時式就全部做錯嗮,結果都係要重溫。一個星期只補兩日,又要跟功課,根本無多餘時間溫書吖!
    [版主回覆10/30/2010 17:00:00]唉,自己都唔串下d字,只係靠人地,點得吖?!

    回覆刪除
  2. 唉~~~我都好明你,不過我相信你0既能力,點都好,放鬆0的啦^^
    [版主回覆10/31/2010 15:12:00]thanks~

    回覆刪除