2010年10月14日 星期四

誤會

今晚宇正ba要夜番
仍然係Katherine媽媽單拖湊仔
OKOK 單拖無難度喇

不過就發生一段小插曲
話說尋晚宇正BA零晨點幾先番
都無乜問題
男人傾嘢嘛

晚上和接宇正同嫲嫲講起
尋晚宇正叔叔11點幾就番到屋企囉喎
(是晚是約埋一起的)
有問題有疑問
我唔會等
呢個係我同宇正BA咁多年嘅咁處之道
估估下好易出事
所以番到屋企
立即打個電話問宇正BA
宇正BA話叔叔尋晚早走
而佢同另一位同事就同上司繼續傾

其實Katherine媽媽都唔知自己嬲乜
明知係出去傾嘢喇
呢排情緒都好唔穩定

不停埋怨
感覺好無安全感
覺得自己處於一個困局裡

好攰。。。。。。
宇正爸話呢d係味媽媽的情緒病呢
是不是在職媽媽
不是一個問題
而是當了媽媽之後
有千百萬件事煩惱
幸運的
身邊的一個會懂得體諒
甚至有時會幫忙一下湊仔的工作
但好多時候
都是媽媽自己放不開
久而久之
工作越來越多
24小時全天候standby
又沒有一個好好的放鬆減壓方法
慢慢地   情緒開始出問題

要宇正爸自己自動自覺
做番d嘢氹自己
難度都幾高下
但是Katherine媽媽呢排d自我慰能力
降到好低
近來的新低點

唔講喇
希望呢d負宜情緒快快消失喇
同埋d天氣涼d   空氣好d喇
我喜愛的秋天吖
快d出現好嘛
比d清新d嘅空氣比我好無??


。。。。。。。。。。。。。
送上宇正b家居照
。。。。。。。。。。。。。




沒有留言:

張貼留言