2010年12月7日 星期二

幼潛第一堂---家長&導師會議

2010年12月7日 (星期二)

今天的天氣明顯涼了不少
不過並無想像中咁凍
收工之後就趕出尖沙咀聽講座喇

報到呢個班
真的好講運氣
報嘅過程有十分煩複
首先你要入會先
交左會費
成為會員先可以去報呢個課程
因為有好多人報
所以仲要抽簽
未必抽到你架
不過因為有朋友介紹呢個課程好好
價錢有好合理
所以就嘗試下

聽完個 talk
對呢個機構有左一定認識
香港基督教服務處
是一個不分宗派的基督教社會服務機構親職教育中心
所以唔一定要基督徒先可以用佢嘅服務
親職教育中心其實是指父母親的職責
簡單黎講就係教人點做父母
所以開辦課程的目的是幫助爸爸媽媽
在日常生活如何透過遊戲
令小朋友得到適當的發展
呢個目的fit哂Katherine媽媽的要求

 ((((個人認為))))
對於0-5小朋友來講
遊戲就是學習
不過要怎樣玩
就算買好多玩具番屋企都未必有用
最重要係父母怎樣引導去玩
只係看書看理論好難掌握

其實Katherine媽媽都已經算有d經驗
畢竟我的工作就是要對住小朋友
之但係我對個d最細都有6歲
所以對住宇正b有好多時都唔可以用番我教學生嘅方法囉
咪玩喇!!同佢講一大篇道理佢識鬼咩?

不過呢
坐車番歸時宇正爸都同我講
只係抱住去玩嘅心態
無我諗得咁複雜喎
..........

呢晚夜左接宇正b
嫲嫲話佢係咁扭番屋企
媽媽見少左兩個幾鐘
都好掛住你吖~
不過今晚爸爸媽媽唔係去玩
去倣正經事
一次咁多喇~~


===========================
7/12/2010 (星期二) at home  睡前
===========================



1 則留言:

  1. 唔知係咪呢排天氣轉, bb 特別會扭計...我家希已扭左幾日. 頭都大埋.
    [版主回覆12/09/2010 01:18:00]天氣咁乾燥,我瞓瞓下都會感覺唔c服,尋晚唔記得開放濕機,今晚開番睇下好無d... 你都可以試下架,如果再凍d,我就放濕和暖爐一齊開... 之不過呢...咁開d電費會好勁...

    回覆刪除