2010年12月28日 星期二

長假期後的working day + 失眠

2010年12月28日 (星期一)

呢幾晚Katherine媽媽都訓得唔好
每晚都不其然想起意外的情景
我知我要放鬆心情
不過真的控制不了
好大陰影....
可能大家會覺得我太緊張
道門是我關的
當時我背住宇正b望唔到佢扶住道門
宇正爸又無提醒我
呢下我有d嬲架
成日我做其他事嘅時候都會叫爸爸幫手看住
呢下佢無囉
當然我自己都好大意
唉...
知道自己夾到宇正b個下
感覺好惶恐
睇黎會有好多個失眠夜...

不過好再學校仲放緊假
所以呢個星期都唔會太忙
開始又考試喇
又係預備的時候
希望各位小朋友都能夠盡力而為喇

今日唔寫喇
好攰吖!!!

============================
photos@宇正b家居look (28/12/2010)
============================





++++同場加映++++
宇正b怎樣玩玩具???







多謝收看





2 則留言:

  1. 唔好咁自責...我明白你感受...有邊個會唔心痛丫...
    男人....又點能靠得住, 佢地唔會留意到咁細微既嘢..
    字正b玩玩具, 好似係咪一樣一樣咁拎走咁既..好搞笑
    [版主回覆12/29/2010 21:24:00]嗯嗯...我好好多啦...希望今晚訓得好d喇 係吖...呢個宇正b最鐘意將d玩具逐樣攞出黎架...

    回覆刪除

  2. 意外意外 … 意料之外嘛 !! 你都唔想哩 !! 唔好咁內疚啦 !!
    呢 D 情形 , 好多時都發生 , 我以前都試過關窗 , 唔留意阿仔係隔離 , 夾到佢隻手指 , 所以我地真係要一眼關七 , 盡量醒覺 D, 都當係一種訓練呀 !!
    我每個星期日晚都失眠架!
                                                                                                    
    [版主回覆12/29/2010 21:21:00]嗯嗯.....真係要好好改善下... 多謝你的安慰吖...Ta 姐..

    回覆刪除