2011年1月15日 星期六

是非

2011年1月15日 (星期六)

人多是非多
宇正公公有8兄弟姊妹
大部份都是麻煩友
就好像電視劇的大家族咁 (不過係無錢個隻)
好喜歡看不起人

當然我們一家就是目標喇
因為宇正公公好少發難
(除左同我呻)
今日又收到宇正公公電話
本來都無乜事
都慣喇
自從嫲嫲搬去同我大姑媽住之後
其實都ok  地方大   環境又好
不過始終之前都唔係一齊住
實有d磨擦架
宇正公公未又試擔當家庭社工囉
點知又有人眼紅嫲嫲聽我地講
唉!將心比幾姐
講講下又燒埋我個叠
有人話我去探嫲嫲無買嘢上去???
唔識做喎!!!
哈哈哈.....真係個個屋企做法都唔同喇
以前係亞叔到又比人話食完飯唔幫手洗碗
家下又比人話我無買嘢去
不如咁喇
係屋企門口貼張"入場需知"
等我知道去你屋企探我嫲嫲有乜規矩吖嘛

其實洗下碗   買下嘢我真係無乜所謂
你地不如直接講我知好無???
咪為呢d小事煩我Daddy
我Daddy好介懷人地話佢個女
ok???

有時都覺得幾好笑
嫲嫲8個仔女
十幾個孫   蚤都有9個喇
又有幾多個會個個月都抽時間探佢吖
每次只要我Daddy一出聲
我放假既一定會陪佢去
我老公呢方面真的101分
唔駛返工就一定陪我
家下仲要去到無雷公咁遠

比着以前真係會嬲同唔去架
家下我打你工咩?  要受你氣
諗深一層最慘個個未又係我嫲嫲
每次去探嫲嫲  佢一定好開心
加上而家有個蚤比佢見下同佢玩

家下功力深厚左
呢d惡意批評也好   善意批評也好   
我話知你   
做人過得人 拜得神
wahahaha~~~
唯一就係要聽Daddy呻
個心有d噏囉
因為我真係好在乎佢既感覺

當然是非人不要去得太盡喇
凡事有低線架
唔好話我個筆
真係踩到我Daddy個係deadline
後果自付喇

--------------------------
photos@15-01-2011
--------------------------





2 則留言:

  1. 十卜你,別人的說話不用在乎,最緊要致親開心^^
    [版主回覆01/17/2011 18:03:00]謝謝你吖!

    回覆刪除
  2. 屋企人多真係是非多....anyway, 你最好自己已足夠, 唯有做daddy聆聽者.
    [版主回覆01/17/2011 18:03:00]嗯嗯~

    回覆刪除