2011年1月12日 星期三

PHYSIOGEL TM x Oilatum TM@產品用後感 (更新中)


event完左個晚返屋企
*******************************************************************
↓即試下個沐浴油↓

呢排天氣乾澡
沖完涼感覺皮膚都會好乾
就算連宇正b呢d咁幼嫩嘅皮膚
媽媽同佢換衫時都感覺到有D乾
其實呢D日子一沖完涼就會同佢搽BABY OIL
不過一定過左黃金30秒的SKIN CARE TIME
無辦法喇 由BATHROOM 抱去房換衫安頓好
需要一定時間架
感覺用左呢款沐浴油
沖完涼唔會感覺好乾
但又唔會太油喎
我的做法是先同宇正B洗好頭
倒一小瓶蓋沐浴油入去浴盆
成盆水就會變成奶白色
好似浸牛奶浴咁....正~
再用毛巾仔輕輕抹洗
唔駛再過水架喇
冬天用一流
**********************************************************************
↓呢一款試用的產品是AI Cream↓

呢款就由媽媽試用喇
因為宇正b有用開的
唔特別同佢轉喇
我的皮膚是超敏感和混合性皮膚
即係T字位油  兩邊面乾個種
不過我呢D超懶媽媽唔係好勤力去保養
呢個都應該係我睇落去似30+的原因吧?
生完之後感覺皮膚仲差左 ...OMG...
所以係時候要KEEP一KEEP喇
唔係的話宇正爸嫌棄我去搵過個點算呢!!!
講返呢支AI Cream
今日晚上沖完涼之後
完用爽膚水之後就改用呢支Cream
用後感覺唔唔會立黐黐
好快就吸收
之後就無嘅乾面的感覺
在Katherine媽媽的標準
合格...
唔好車我住...都話Katherine媽媽的美容概念好差架喇
不過呢...似我呢d超敏感的皮膚來說
用後無不良反應
都正明係好嘢喇

**仲有幾款產品,不日為大家寫低用後感,等下喇

另外留意住update,Katherine媽媽一收到有獎問答遊戲的參加方法
就會和大家公報架喇!!到時就可以得d產品simple親身試下


==============================================================
12/01/2011@update

近來天氣太冷..
我家的溫度和外面是要低2度
所以甚麼都不想做
收工快快手就返屋企
so cold!!!!!
*****************************************************
Katheirne媽媽又試新嘢喇
↓            就係呢款          ↓


每逢冬天我的皮膚實爆擦到飛起
加上我又懶 成日都忘記茶Cream
爆上加爆
用左大約一星期
感覺都ok
雖然無話皮膚靚左 (我呢d死症無架喇)
不過就算我無Cream都唔會痕爆
呢點就值得一讚

p.s.仲有一款AI LOTION未試,不過屋企實在太多LOTION未用...所以不日再為大家試用,再寫下用後感...PLS WAIT~



 








沒有留言:

張貼留言