2011年1月9日 星期日

幼潛開始上課喇

2011年1月9日 (星期日)

等等等....
終於到左上堂的日子喇
呢次係宇正b第一次上playgourp
不過之前都去過其他地方試堂
所以都唔會太擔心宇正b會怕生保

呢個課程一共有十堂
每堂會教家長三個親子遊戲
每班有8pair親子
因為只有一位家長可以一起上堂
所以宇正爸就只好在外等候喇
(不過其實佢不知幾開心)
事關希b都有上 (不過唔同班)
宇正爸就可以明正言順同希爸去high tea喇

今日教的三個遊戲有:
1) 唱握手歌同其他BBs握握手
2)撕雜誌紙,再將紙條初成小紙球,拋落筒裡面
   (呢個要小心d紙界手,同埋要特定放係tray到的紙先可以撕,以免所以書都被撕爛就弊喇)
   (而呢個game可以練下bb的手眼協調和小肌肉)
3)玩搖搖板,練平衡

另外又有唔同既歌代表唔同既事
例如:
一開始上堂有歡迎歌
收玩具歌
坐低歌
握手歌
掰掰歌

每堂都會點姓名
叫小朋友的名就要舉手叫到
當然目前係媽媽攞住宇正b隻手應喇
不過呢堂真係有個bb識自己舉手叫到
所以都咪話唔得

上堂個EE話我地呢班既BBs
好快就warm up好
都好投入....

放學前每個bb都獲發一本手冊
每堂上課前要同bb和陪上的家長探熱
再給導師印印仔

上左第一堂
感覺良好
打算再去報名抽過
攞張from一睇
加左價...仲要加成三佰幾蚊
真係新一年乜都貴吖!!!

放學後同希B齊齊上樂B屋企
又黎個3B's home gathering~

p.s.
吖~今日上堂...終於比媽媽問到點先教到宇正b唔好咁大力

導師EE話當佢好太力拍同打人時
即時叫停
再示範點樣輕力 (輕輕摸下手or面)
同佢講咁就係輕輕力喇
媽媽一有機會即刻嘗試下先
(每日都有好多機會比我試架...所以你話宇正b呢...
.)
得喎!!!
雖然有時宇正B仲會大力拍人
不過講得多  
佢有真係知道咩叫"輕輕力"同"溫柔D"
之但係...有好多時....佢都係打左先
希望慢慢講多D佢唔好再咁大力打人拍人喇
努力~~~

------------------------------------
photos9/1/2011@樂b's home
-----------------------------------




3 則留言:

  1. 而家嘅小朋友真幸福 , 父母會一齊帶去 playgroup, 阿仔小時間 , 我地幾姊妹嘅老公真係唔會跟呀 !!
    宇正樣子好醒目 !! 肯定反應好快哩 !!
    [版主回覆01/10/2011 18:58:00]我都覺...以前我學琴都係我爺爺帶我去架 無法喇..爸爸要工作... 不過可能夠因為咁...自己可以既都想陪宇正多d 呢條友平時就成日聊人玩...上堂扮怕羞....笑c我

    回覆刪除
  2. 個playgroup幾好咁,係邊間黎架
    [版主回覆01/11/2011 00:17:00]你去呢個wedsite就可以搵到架喇
    幼兒潛能訓練課程

    回覆刪除
  3. 呢個playgroup好多人都話好呀~ 你就好啦抽到~
    豬仔好多時都會好大力咁打我地塊面架,等我都試下先~
    天氣好冷啊~要多穿衣,飲暖水啊 ~
    [版主回覆01/13/2011 23:53:00]係吖..你都試下吖~不過要不停講...講到自己都覺得好d煩 嗯嗯...我會飲多d暖水架喇

    回覆刪除