2011年2月12日 星期六

緊張

2011年2月12日 (星期六)

今日早上book左屋企附近間playgroup試堂
所以要早起身
其實見到宇正B訓得咁冧
真係唔想叫醒佢由佢訓
但一早book左又咁近...所以都係去喇
不過呢樂B因為未訓醒加上寶EE記錯時間
所以黎唔到試堂喇

11點playgroup準時間到達
不過唔比影相所以爸爸只係影門口

50分鐘的堂好快過去喇
落堂就係屋企樓下同宇正爺爺嫲嫲太嫲叔叔飲茶
飲完茶返到屋企宇正b補眠補返兩個鐘
good~~~

因為晚上無事做
所以爸爸提議返宇正爺爺嫲嫲到晚飯
4點幾飲完奶奶
一家三口齊齊去街街
趁新年佈置未拆
影下相先


呢個小朋友一放佢落地就逃走
又行唔穩企唔穩喎
睇少眼都唔得吖...
唔比佢落地又會點呢???

未喊比你睇囉
不過你亞媽對扭計喊係免役架....
算把喇你

爸爸買左隻兔仔比宇正b
隻兔仔個樣好惡魔,,,
我鐘意....wahahaha~~~~


行左一陣
就去爺爺嫲嫲到喇
上到去.....宇正b行行行...
唔小心跌親
其實唔係太大件事....
只係跌親發出既聲響有d大
感覺有d嚇人姐
不過事情發生係嫲嫲在場的地方
就好大件事喇....
宇正b有一個緊張大師的嫲嫲
本來無乜事
不過見嫲嫲咁鬼肉緊
就緊係喊多幾錢重喇

其實個下響聲都有d吓親我
不過後尾檢查只係紅左小小
應該無大礙既
都係個句....觀察24小時
睇下有無暈..嘔...食慾不振喇

不過呢....Katherine媽媽真係覺得呢個嫲嫲太太太誇張
"唔好比佢跌咁多吖!!"  點樣唔比姐??
學行學企實係會有個喎...
當然我地大人要小心d喇
不過意外意外...意料之出嘛...
宇正b跌到整到....我地做爸爸媽媽會無反應咩???
<<仲話我地無陰公喇...跌到佢個bb....(又係佢個bb....)>>


宇正b有咁多人疼惜
做媽媽當然開心...
不過呢款港孩式照顧方法...
都係看不見為乾淨好喇....

不過1歲3個月既宇正b
其實都幾精...
港孩...通常都係爺爺嫲嫲度先現身
係屋企唔算好勁
係鐘意扭爸爸多d囉...
所以你的家下d小朋友幾醒
得1歲幾就識睇時勢做人

所以我都識做既
未由你地縱下囉
只要宇正b唔係太過分同無禮貌既事
我都唔會出聲...
其實有爺爺嫲嫲公公的疼愛...
係一種幸福
趁屋企都仲係得宇正b一個小朋友
就比你享受一下喇



有無比我chok親先?

沒有留言:

張貼留言