2011年2月28日 星期一

管教

2011年2月28日 (星期一)




又到星期一喇...
返工既  返學既
心情又要做一下調整喇...

Katherine媽媽發覺...
當爸爸夜晚要工作時...
媽媽自湊的時候...
宇正b乖左dd...
近來佢一見到爸爸就扭
扭抱   扭落地....乜都扭一餐
本來可以乖乖地坐定定
但係一見爸爸就要扭

我諗
佢應該發現 每次扭爸爸都成功喇....
真係無符....  無可能每次我都係度話架嘛
佢地唔嫌煩... 我都覺悶喇
查實我除左工作時需要外...
放工後真係唔想做十大惡人囉
有時朋友的小朋友玩唔乖時候
實比人達我個朵---------------「EE好惡架!!」「EE鬧架!!」
甚至係「EE會打人架!!」
(.....................無言)

其實....依家宇正B開始大...聽得明少少
得我同佢兩個時...
都唔駛我鬧/話
((當然除左眼瞓癲之外喇))
要個小朋友聽話
有D嘢真係唔可以  就唔可以   
(當然有時你真係要恨心小小----:例如唔好一喊就呵)

以上講既
其實其做到既時候唔多
因為依家宇正B開始連見到爸爸都開始"變臉"
(都唔好講係爺爺嫲嫲面前喇 ...簡直係港孩)
唉!!!!管教好難吖

不過呢....
宇正爸既性格我知道
好多事都無所謂
對邊個都係....
所以先比宇正B試到姐
好多時佢都願意配合既

見到宇正B一天天的進步
真的覺得好開心
亦是我工作上 生活上的動力
相信好多媽媽都有同感吧?!

作為一個媽媽
要犧牲好多...
時間...心機...愛心...自由...
不過只要見到自己的孩子健健康康...快快樂樂的成長
所以付出都是值得的
看到他每個笑容....

飲奶時的滿足

睡覺時的胖胖面

都是我每天的動力吖



                            

沒有留言:

張貼留言