2012年2月22日 星期三

雜想

2012年2月22日 (星期三)

*******************************************

近來心情依然不好

不自覺和家人朋友呻了

跟住又話自己無事

一言難盡吖~~

總之要think positive!!!!

心情不好

d怨氣最多就應該係比哂身邊個個受哂

奈唔史忍唔住單兩句比佢聽

係唔好架....

好影響關係架

所以忍得就忍....

難關總會過的....

一家人嘛

同甘共苦

***************************************


相對有小朋友的家庭

我地屋企唔算多玩具和雜物

因為我家有一個潔癖爸爸

最怕屋企多野

宇正呢年幾上playgroup時的勞作

我都keep起左

突然比我想到

可以攞宇正d勞作黐係房門裝飾下

好過放係folder封塵

係未幾ok呢?






因為好想買d野令自己開心d

所以都係忍唔住配過副眼鏡比自己

係我近呢兩年幾買得最貴的比自己喇

hahahaha....

好滿意!!



1 則留言:

  1. 哇~~ 真係好多勞作...我都有搵個玻璃櫃裝起家希既勞作. 不過我諗第時佢讀左書後, 應該多到放唔晒添.
    [版主回覆02/23/2012 13:42:40]係㗎,如果佢學畫畫,仲多!

    回覆刪除