2012年2月16日 星期四

嚴師?!

2011年2月16日  (星期四)




其實我係有d想訓既

不過心裡突然有些想法想寫出黎

舒發下

又因為今晚老公出左去

宇正訓左

靜靜地一個人

寫下blog

無幾何

早排真係有想過荒廢左個blog就算

每日都忙

星期六日更忙

最弊就係開左部電腦

有太多野吸引左我去

不過寫下寫下

原來我都寫左2年喇

有時得閒睇番之前既blog

都幾得意架

當然係度意外地識到幾個啱傾的blog友

就仲開心啦

近呢排

為左幾個學生令我每日工作都好勞氣

勞氣到我想唔做喇

當然現實唔容許我咁做喇

我又真係唔想日日同人開戰

唯有再好好調節自己

講真個句

我知係香港讀書其實係好辛苦既事

除非你係好top個堆

因為成績唔好

就會越黎越無心機讀

無心機到就算有個人係側邊教你

都無心機聽

呢類學生最難教

激將法  懷柔政策

好似做咩都無反應

同爸爸講

爸爸就同我講無法子
(家下呢個年代係無嚴父架喇....好似世界既亞爸都比d仔女食住...我屋企個件都係)

最後....

我忍唔住打比亞媽

(因為一般都係爸爸黎接...所以我好多時只係同佢講左就算喇...)

今日  態度有改善喇

亞媽同我講

其實佢都知道問題所在

不過因為爸爸成日都比籍口對孖女 (無錯...係孖女...所以激氣double上)

話得太多又怕影響家庭和諧

唉......

又邊個父母唔愛自己的仔女吖

不過縱到個人無哂責任心

無哂禮貌

最後未又係害左佢

所以我真係成日提自己

唔好好似佢地咁

講得好似好衰咁

但是我又有咩法子呢

仔女係人地的

就算我係補習社時教得幾好都好

家長唔配合

我都好無奈架

依家每日開工前都會提自己

平心靜氣!!!!!

發夢?!

okok 

平心靜氣!!!!!

十問九唔應?!

okok

平心靜氣!!!!!

問聲你係收得唔清楚吖??

個台收得唔好就轉台喇

野來其他學生爆笑

爛gag一個

自娛也好吧!!

嚴師

死左十世喇!!!

家下係無嚴師了

只有的就是無盡的忍耐和包容

用愛等你(們)慢慢改變

希望有這一日吧!

沒有留言:

張貼留言