2012年11月6日 星期二

教不嚴,師之惰


2012年11月6日(星期二)

星期六做家務時打算開電腦播d音樂,誰知入到window無哂icon,只係淨返wallpaper同mouse個箭咀夜晚請宇正叔叔幫我睇,攪左好奈都攪唔掂,要重新安裝個window先得,不過要揾返隻碟出嚟,所以desktop有排都未用到。好彩的事有ipad頂住當,一般上網都仲得,係無得煲我d美劇囉,因為係線上觀看,ipad做唔到,佢d睇劇apps d美劇又勁唔update!不過宅媽如我,又點會無嘢攪呢!呢排又迷小説了

我發現用ipad寫blog快過用keyboard,因為用筆畫打字順手好多,係無得放相囉

沉重的心情隨着差不多測完驗,放輕了一些,成績開始出來,感覺今年我班小朋友的學習情緒差左,伴隨的當然就是成績不理想,今日放工時同老公講起我班學生的成,老公話我無比家長嘈真係好彩啦!對住呢句説話,我都唔知點講好,應該話我學生的家長都知我盡了力罷?有時係blog上講的monster perants大多係candy姐姐的有時我都係度反思,究竟係是否自己的問題呢?要知道「教不嚴,師之惰」。我班學生(正確來説是三分一班)成績差成咁?教學有十年,一班裏總會有一兩個問題學生,但現在有5個?感覺好失敗!唉!軟好,硬好,各種方法都用盡了,依然故我!不合格也面不改容!天呀!究竟要怎樣做才有進展呢?最慘的是本來無問題的學生感覺開始都出現問題!!

成績一直倒退!學習氣氛越來越差!好失敗!

希望在明天吧!

沒有留言:

張貼留言