2012年10月28日 星期日

Halloween Party~~~

2012年10月28日  (星期日)

唉....好明顯我今年真係犯太歲....情緒不穩...家宅不寧吖....~.~...居然因為一d好少既事同我daddy炒番天....今云真濕滯.....我的爸爸是一個心思比女人更女人的人....我大膽到居然敢係佢面前發爛,簡直找死!相信嚟緊呢排,我有排受了.....

星期日相約兩個好朋友齊齊參加halloween party,整下棉花糖,玩下遊戲,150蚊一大一小,幾低玩好奈都無同宇正參加過呢d親子活動,都幾好玩!感覺宇正比 以前留心左上堂,但係有我係度都仲會扮野要黐住哂!



等候中.........



有朋友係度特別百厭



材料



宇正的製成品(幾似了怪獸吖....今日個主題係童心戰隊打怪獸




入另一間房整變身腰帶預備打怪獸救巴斯光年同童心兔

 



整作腰帶中......



怪獸房



預備入房打怪獸 (用乒乓波擲怪獸)

打完怪獸就散band了...



想想下....其實我間補習社都可以攪下呢d活動,不過我懶...都係算吧喇~~~

完左party之後上左熙熙屋企玩,等時間到去食<<韓東子>>,6點食....8點就散....韓國米酒的威力真的不同凡响,易入口唔覺唔覺好易醉,我家男主人返到屋企冲完涼9點就同個仔齊齊上床瞓

1 則留言:

  1. 今年完全遺忘咗呢個節日,我哋出到銅鑼灣見到咁熱鬧先至醒起咋~~
    [版主回覆11/06/2012 23:03:35]其實我都無特別攪咩活動,朋友約所以一齊去玩囉: )

    回覆刪除