2013年9月3日 星期二

新開始



不知不覺,我寫blog寫左3年幾啦!

收到yahoo blog通知將會關閉,突然有d空虛添!

不過其實自從上年年尾電腦壞鬼左,成4個月無電腦用,寫blog的次數真係越來越少。

加上宇正大個仔,都唔想太公開咁寫blog,慢慢,一個月就得個1篇blog咁滯!

望返yahoo上次update,居然係4個月前!on my god!

不過完全唔寫,就有d唔捨得喎!(呢d未係seafood痕囉XD)

所以,我決定搬家啦!希望呢到唔會執啦! ><

而係yahoo嘅舊blog,我已back up,等ok收到通知就會慢慢copy過來!

新blog亦改名為:惡C媽媽 vs 百厭囝囝  (wakakakaka..........)

希望呢個blog易用d,咁我嘅update就會快dd啦!




5 則留言:

  1. 我係家希嗎吖!比左mail 我add你

    回覆刪除
  2. 報到先~~ ^0^
    係呢可否俾你email我add你呀?我另外開咗個私人blog呢! ^^
    carsonmami.blogspot.hk (公開)
    carsonmami2.blogspot.hk (私人)

    回覆刪除
  3. 好開心又見你同宇正啦﹗其實你都唔係惡C媽媽,做咩咁形容自己啊?破壞咗形象tim﹗哈哈....

    我好想請教你,點樣整個分類出來架??我真係唔識搞,頭痛ing~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先係主頁的右上角click設計,之後左而click版面配置,係你想加的地方按增新小工具,例如我的blog版面的右手面,裏面再揀「標籤」,就ok了!希望可以幫到你啦!:)

      其實我真係幾惡架!不過起呢個名就係想提下自己!

      刪除