2011年4月25日 星期一

第一次旅行~尋找家鄉的故事2011

2011年4月23-24日 (星期六~星期日)

話說
老公屋企個邊成日都在構思Family Trip
終於成行喇
一行16人
2天1夜的中山遊
第一次帶宇正b過夜旅行呢~

點解地點會係中山呢??
事關老公的家鄉是中山
再加上有間百年祖屋係度
所以就撮成左呢個trip喇~

早一日係百佳買定兩大支蒸餾水
收拾好行裝
一家三口要用一個中急先得
帶BB去旅行真係要帶好多野架

第二日早上7點起身
宇正爸煮宇正B中午餐
再放入暖壺
(唔想太多餐食街出野...)
再CALL的士接埋宇正叔叔嬸嬸
出發到中港城
先食個麥當當早餐先
再等齊人坐10點船
宇正B有過坐船去澳門的經驗
無暈船浪
不過就有D扭計囉
成日扭落地
(鬼咩...幾大靠山係樹....<<爺爺.嫲嫲.爸爸>>)

一個半小時的船程
終於到中山港喇
酒店有車接我地
......不過架車有d細...
大陸的16座細架好多....

到酒店奶奶和三嬸先辦好check-in手續
攞好房卡我們一家先放好行李係放先
再去附近的酒樓食午飯

不過就幾唔掂....
我都無乜食過野

食完午飯再去步行街行
((其實都無乜野行架
不過叫做去下咁囉))

再返酒店hea

喂下奶  係房和宇正b玩下
影下相
5點半lobby集合去食晚飯
是晚老公的姑婆請食飯
雖然地點環境一般
不過食物都幾好
係有地方風味
食完飯其他人去按摩
唔按既就先返酒店休息一下
再等食宵夜
宇正爸都唔去按摩
陪我同宇正b返酒店
我先淋浴
(令廁所暖d...)
再消毒廁所
(係屋企裝左支滴露去...)
就同宇正b沖凉啦...
舒服哂

對於宇正b黎講
洒店房好多野都好新奇


周圍行黎行去
玩玩下到9點半到
飲完奶奶就熄燈揞訓覺喇
生保地方係麻煩d
不過因為宇正b好累
下午又無乜點訓
係10點半到都訓左喇
宇正爸就鬼祟地出去食宵夜喇
(不過都係出去一個鐘到...)
11點半就返黎

宇正b就一覺訓到第二日8點半
good....
梳洗好喂完奶
就去食個早餐
宇正b都有食包包同生果呢

10點半集合
呢個trip既重點行程呢
參觀祖屋...

哇....真係好古老吖....
老公話應該有百年歷史...
佢細個都有黎住過架
不過有成卄幾年無黎過喇
依家間屋無人住架喇


Katherine媽媽就好似去睇古蹟咁
大廳仲放左老公細個d相係樹
老公話佢滿月時
佢爺爺有帶返黎係點燈架
(成日係度同我哂....知你係長兒嫡孫喇....)
係度逗留左大約一個鐘
本來打算去行公園
不過太曬太熱喇
改去shopping
去左個shopping mall
本來都無打算買野架
不過個樹有童裝部
d衫都幾ok架
仲要係幾平添
又為宇正b添左d夏天衫喇

行左一個鐘
又去開餐喇
呢間都ok...
不過食左幾餐乳鴿
都唔係覺得幾得
好似係沙田食正d....
慢食呢個午餐
兩點半到出發去碼頭
坐4點船返香港

Family trip完滿結束~
謝謝收看~

3 則留言:

  1. 哇. 去2日1夜要帶咁多嘢架.
    我仲打算5月去macau 2日1夜添...帶滴露去. 消毒邊度呀
    [版主回覆04/26/2011 16:50:00]消毒浴缸for宇正b沖涼吖~

    回覆刪除
  2. 消毒浴缸 及 馬桶吧 (我估咋 .. )
    換著我 , 我都拿手唔成世 , 唔知帶咩東東去先好..尤其小兒葯品
    [版主回覆04/26/2011 16:51:00]你估中喇....因為怕浴缸污糟....所以都係消毒一下先比宇正b用囉^^

    回覆刪除

  3.                  

      一分錢 二分貨   來網上商店看看吧...
    幼兒布書   、 玩出知識  、 大小肌肉   、 手眼協調 、    杜曼教育     http://bbfunland.shopping

    回覆刪除