2011年4月14日 星期四

擇校

2011年4月14日 (星期四)

************************************
近排心情和話題都是圍繞住家庭
星期日夜和老公傾左好奈心事
個心舒服哂
都話只要個老公係撑你錫你
幾多的不快都可以鯨吞落肚
興幸自己有一個唔多麻煩的老公
先可以容立我呢個超級麻煩的老婆
************************************

今個星期六
上完playgroup要去聽講座
係由將報讀的幼稚園舉辦的
聽老公講好難先有飛架
其實關於幼稚園
Katherine媽媽開頭都心大心細
究竟幫宇正b選擇乜類型既好呢???
開心型或是學習型的
最後都係想比宇正b開開心心的返幼稚園
好多媽媽都怕到時上小一會跟唔上
老實講
如果只係跟幼稚園的課程
再加上係屋企係完全唔讀書練字
就咁升上小一 一定「必死無疑」
我有小一既學生真係到依家都未係好識分  A-Z
當然呢D都幾極端既例子

Katherine媽媽好再唔係返全職
到時K1的時候
宇正b返下午班
朝早起身食完早餐就同宇正b練下學術上的知識
每日大約一個鐘到
食完lunch就送佢返學
跟住就返工
good fit~

自己做補習
明白到家校合作的重要
所以一定會做好自己個part
其實只要自小養成好習慣
去到三年級好多學生都可以自理自己的功課
我的一些學生自己返到補習社會自動自覺
報告自己的功課做成點
幾時默書測驗
做完功課自己搵partner默書
默完改好正再比我check
呢d都係小組補習的好處
有好幾次有家長問我做唔做私補
都比我婉拒了
因為我覺得小朋友私補的話
好易造成依賴
除非個小朋友好自覺喇
(有...不過好少囉!)

吖...越講越遠添
所以...媽媽們真的不用太擔心
好好培育小朋友的責任心和自理能力
到返學既時候
都唔會差得去邊架喇

+++++++++++++++++++++++++++++++
14-04-2011@home  飲水水
+++++++++++++++++++++++++++++++

自從買左呢個水樽...
宇正b愛上飲水水
有時仲會自己去囉個水樽黎飲添
不過唔好走黎走去吖...





1 則留言:

  1. 個水壺好靚呀...
    咁你會唔會比宇正入n1 ?
     
    [版主回覆04/15/2011 15:44:00]唔會喇...不過會比佢平日返playgroup...一星期兩至三日到 係屋企附近

    回覆刪除