2011年4月2日 星期六

happy weekend

2011年4月2日 (星期六)

今日都遲了起床
不過好在上堂無遲到
剛剛好......

巴士上好多人

宇正b係巴士上唔肯訓 (可能人太多??)

今日上堂的秩序好似唔係太好
因為好多bbs都係爸爸媽媽一齊陪上
好嘈...加上宇正b唔係太夠訓
不在狀態....唔係太肯玩
好再去到茶點時間開心番...
不過呢....比miss話佢係咪無食飽所以...無精神?
其實媽媽我聽到後有少少唔太喜歡...
一早瞓醒...就一定飲奶架喇
宇正b仲飲左差不多9安奶奶...
又點會唔飽姐...
你知喇....做媽媽既最忌比人話無比個仔飽飯食架嘛!!
(sorry...係無比飽奶佢飲...)
其實熟的人都知道宇正b愛食既程度架喇....
........
不過呢....呢堂又真係幾多bb唔合作既
(無法喇....bb的狀態真的是一時一樣既...)

所以....miss係落堂都叫bb們下次嚟到要食飽訓飽吖...
盡量喇....
不過媽媽真係要反映一下
爸爸媽媽一起上堂都ok
不過就真係唔係太好堂堂都影影影...
尤其有個媽媽唔係淨係影自己個小朋友
連其他bb都影
仲要係大特寫...
仲要係單鏡反光大機
都幾滋擾下....

放學後...
附近大家樂lunch
剛好有兩張high chair...
good~~~
lunch完坐車去我到
兩個buddissss玩玩玩
(屋企玩完再係樓下公園玩bubble....)

(宇正b的一歲生日禮物開封喇)


玩到唔願訓...
等埋uncle樑收工
齊齊去宇正爺爺嫲嫲到BBQ~
有人幫手睇住宇正B
加上累極的宇正b小睡左2個鐘
Katherine媽媽燒足成晚
滿足...

1 則留言:

  1. Miss 無阻止 , 叫 mami 唔好影其它小朋友嗎 ?
    如果佢影我富b , 我會出聲叫佢..麻煩唔好影 , 唔想出鏡 !!!!
    [版主回覆04/06/2011 15:35:00]係囉...我下次都要出聲先得

    回覆刪除