2011年4月16日 星期六

4th lesson@starting blocks + busy weekend~

2011年4月16日 (星期六)

今日早左d起身....
到步時有時食個bunch
(11點食既應該叫bunch吧?!)
比左d包包比宇正b食
醒一醒個人
希望今日上堂狀態好d喇
嗯....又好似好少少喎...
不過Katherine媽媽發覺
宇正b真係唔係太喜歡做art work
基本上每堂都有呢part
每次都要媽媽氹一輪先玩少少
在我的角度
只要試過....就算唔太喜歡
總算完成件作品就ok喇
今次唔喜歡不等於下次唔喜歡架
so.....今日宇正b的表現媽媽都幾滿意啦....

放學後
照舊樓下大家樂餵B先
今日有樂爸先去等位
等BB們去到即刻可以開餐
因為我同宇正爸食左野
所以只係喂宇正B
食飽後四大兩細打的去"九展"
出席啟思舉辦的家長會
今次的TALK主要係介紹呢間幼稚園的辦學宗旨
再講解幼兒成長階段的要素
每個STEP需要有甚麼的留意
講師是啟思的校監

總括來講媽媽得著有

第一
0-5歲是學習母語的黃金時間
不要太急學外語
因為這反而會妨礙了母語的學習
有一些甚至產生語言障礙
咁都要怎樣接觸英文和普通話架?
可以從一些趣味性的遊戲去接觸外語
最好的就是音樂中學習
講師亦道出
啟思幼稚園是音樂的幼稚園
呢點現場都感覺到...
呢個talk兩歲似下唔可以入場
所以好多up to 兩歲的小朋友都同爸爸媽媽一齊黎聽
當中應該有d係現校學生
係未開始前場館內播放着兒歌
在場的小朋友都係度唱和差
仲要係清楚大聲的

第二
唔好學得太深
當然如果你發現你個小朋友實在係太強
即係有可能12歲入大學個d
就另作別論
咁即係點呢??
講師道出
太早學太深的課程
所學的東西實際上往住未能應用出黎
甚至是好快就忘記了
這樣反而是浪費了學習的時間和精神
適當的年齡學習適當的東西是啟發小朋友重要的因素
在學習的過程加上少少的難度
令小朋友有動力學習下去也是重要的
因此課程不能太深也不能太淺
呢個都幾難掌握得好
相信Katherine媽媽都要慢慢觀察下宇正b
再作定案

第三
如果你的小朋友是細b
即是10-2月出世既
就關事喇
講師道出
雖然教育處容許
5歲8個月的可以入讀小一
(幼稚園一般2歲8個月可以讀K1)
不過有報告和實例說明
唔夠年齡入學的小朋友在學習上和適應都好辛苦
所以建議細b可以讀多年
Katherine媽媽都有想過呢個問題
事關宇正b10月尾出世
屬細b一族
當然如果無問題的話
媽媽係唔會無情情比宇正冧一年班喇
加上係都係會留係小學用
有人可能會覺得留級是好羞的事
不過在我看來
與其勉強升上
不如溫故知新
只要父母唔好覺得唔好既
小朋友就唔會覺得架喇
當然必要時都要輔導一下

聽完一小時的talk
獲益良多
亦覺得呢間學校的教育理念
和自己所想的好相似
雖則Katherine媽媽做補習社既
不過受人二分四
好多時難免要吹谷學生
沒辨法   比小朋友黎補習的家長要的是成績
唔會同你講理念
所以到自己的身分是家長時
和我做補習的原則是有少少不同的
只要我知道自己的兒子盡力了
就可以喇
絕不會因為讀書而無童年應有的生活

晚上又黎3B聚
熙媽今晚單拖赴會
熙B識行喇
叻仔


好明顯宇正B的運動細胞應該係最少個個

三個BB每個的性格各有不同
希望佢地可以互相學習
快喇....因為三個開始爭野玩


三B放飯時間
好壯觀吖~~~~



最LIKE樂爸的家常小菜
YUMMY~~~~

開心的一天

1 則留言:

  1. 有事請教, 我朋友提過我.啟思有兩間,叫我唔好搞錯另一間 , 查過教育局,另一間叫    啟思小學附屬幼稚園CREATIVE PRIMARY SCHOOL'S KG 九龍九龍塘牛津道2A號地下及一樓 (佢同樣都有小學部)
    我地e+ 呢間先係堅既 http://www.creative.edu.hk/  對嗎 ?
    我都想參加介紹會, 點樣可以申請講座 ?
     

    [版主回覆04/19/2011 15:07:00]嗯....我無CHECK過另一間,不過我知道我依家報個間的升的小學叫 啟基小學 介紹會其實都係老公的朋友給的飛...因此要真係收左先有得去 所以我都唔知道有無得申請講座 不過你可以打去問下

    回覆刪除