2011年5月25日 星期三

愛心。耐性

2011年5月25日 (星期二)

工作上對住一大班小朋友
是要有無比的耐性
無奈我並唔係一個EQ高的人
到宇正B出世後
無疑愛心是多左
唔會時時都在責罵
我會選擇比機會

但無奈....
機會對呢班港孩好似意義唔大囉!!!
對住一班只求玩樂  
對任何事都不上心的人
要怎樣做先可以令你們有學習的動力呢

都上左小學差不多成年喇...
仲停留幼稚園的階段
十問九唔應
唔知自己做乜!!!!
唔知自己要溫乜!!!!
而家讀書既係你定我吖???
家長們的心態都要好好調節一下
不要一味的呵護吖.....
這樣怎樣才有進步呢???

態度問題 !!!!!態度問題吖!!!!

神呀!!....請給我十萬倍的愛心和耐性
等我可以好好完成我的工作吖.....

呻完!!


1 則留言:

  1. 加油支持你......可能而家的家長都係無咩時間去care仔女,同埋可能放假就只有帶小朋友去玩,玩到個心散晒,返到學自然會唔專心,希望我到時唔要做monster 媽媽!!有好的學生等著你唷
    [版主回覆09/14/2011 01:04:04]謝謝你的支持...^^

    回覆刪除