2011年5月28日 星期六

Lesson 8 - playgroup@starting blocks

2011年5月28日 (星期六)



唔經唔覺...
上到第八堂喇
嗯....一路上堂都覺得宇正B在進步
雖然每堂學的都大同要異
都係練下大小肌肉,手眼協調,聽指令做動作等
呢個年齡就係要學呢D麻
雖然Katherine媽媽都有心動過
好無比學術性高d既playgroup比宇正b上下
不過最後都係堅持反適合的年齡做合適的事
呢下其實對Katherine媽媽都幾有難度架
你地知我做邊行架喇....
對住班一年級
有d連字都唔識多隻
好驚自己太鬆手
令到宇正變成佢地咁
個低打得唔好
到時就難攪喇...

對於自己既小朋友
我唔希望用平時係補習社的方法做
我希望用一個大家都開心的方法去學習
老實講...係補習社根本做唔到
太多課程要追
時間唔夠...自不然壓力就大
係壓力低下學習又怎樣開心呢

講得遠左添....

講返呢堂先喇
好奈無講下宇正b既上堂情況喇

上星期婷婷老師請假
隔左一個星期上堂
不過宇正b好快就進入狀態
可能唔係只係我湊
宇正b相對其實小朋友黎講唔係太怕生保
加上都到第7堂喇
一d流程都幾熟
唔駛媽媽陪同都可以自己完成

去到如果未夠鐘上堂的話
會有玩具時間
有幾箱玩具比小朋友玩
宇正b就自己波去玩
唔駛媽媽陪
到夠時間收玩具
老師會問小朋友自己收玩具
宇正b呢下都好自己波
有時仲要幫埋其他同學仔收添
所以助教晶晶姐姐叫宇正b做"班長"
收好玩具 就到點名時間喇
老師叫名叫到再自己行去老師到攞一張圓形的地氈坐
呢part都係宇正b自己行去攞...
攞的時候要講"謝謝" 或 "唔該"
唔識講既都可以點頭表示就可以喇
呢part宇正b可以講"謝謝"

再黎就係幾個小遊戲 小練習
近呢幾堂都係運動多
即大肌肉練習
呢part其實宇正b都幾弱
小肌肉呢
一時時喇
呢d都係要多多練習先有進步
係堂上做的只係一個試範
回到家裡就要好好練習的

所以就算當時堂上做唔到
都唔緊
搵出方法 多d同宇正b玩下
就可以喇

今日新嘗試
玩羽毛
七彩的羽毛每人一條
爸爸/媽媽由高處張羽毛放下
要小朋友眼一路望住
直到飄到地下
訓練專注力
宇正b : pass

再黎就係坐係波波池
一堆羽毛從高處飄下
比佢地感受唔同的物質質覺
宇正b: 開始時ok...不過後段要求離開波波池

羽毛雨下完
再黎就係小朋友至愛的波波喇
6個小朋友坐係池內
大人們將波波拋入去
小朋友將波波擲出去
來一個"波波大戰"吖
funny~
宇正b:  玩得不亦樂乎

再黎就係場地障礙賽
大家排好隊去另一個課室
開始前唱熱身歌先
唱完歌就開玩喇
呢日又有新玩意
小朋友自己大長碌
老師會從旁輕輕協助
宇正b:呢part麻麻
等媽媽係屋企又同佢玩下先

玩完排隊返自己課室
tea time!!
不過今日有d特別
老師跟每個小朋友一個小膠夾
再放一碟餅比小朋友自己夾
抹完手  唱完茶點歌
開始夾喇
宇正b:  對於連用匙都有難度既宇正b
呢part 係十個"難"...所以係媽媽捉住宇正b既手仔完成的

差不多落堂喇
小朋友自己收櫈仔
搬去比老師
宇正b:搬搬抬抬宇正b至喜歡
順利完成

唱完bye bye 歌
再hug hug老師
落堂lu~


6 則留言:

  1. 我諗緊帶阿仔返 playgroup,好似宇正b返呢個都唔錯,佢係咪都有得試堂架?
    [版主回覆05/29/2011 23:24:00]有架...你打去問下吖... Starting Blocks Education Ltd  
    博 思 趣味研習坊
    Address: 6/F, Breakt小時ough Center, No. 191 Woosung Street, Jordan, Kowloon
    九龍佐敦道吳松街191號突破中心6樓 (佐敦地鐵站C2出口)
    Tel: 3755 4481
    Fax: 3755 4482
    Email: enquiry@startingblocks.com.hk
    Website: www.startingblocks.com.hk

    回覆刪除
  2. 你個仔仔總共上幾多堂?
    [版主回覆05/31/2011 14:47:00]呢度上到第七堂,,,之前後基督教服務處的親職教育中心上過10堂, 都係幼潛...一共上左17堂...

    回覆刪除
  3. 謝謝分享,有時間到我的 Blog 參觀,分享一些育兒心得
    [版主回覆05/31/2011 16:06:00]好吖.....

    回覆刪除
  4. 其他而家囝囝返嘅係啟發佢心智嘅課程,對佢入幼稚園前有好大幫助, 非常好呀!! 最緊要囝囝進步中.... 唉!! 香港小朋友要接受10幾年填鴨式教育, 由佢地而家開心吓!! 唔好咁快俾壓力佢地呀!!
    [版主回覆05/31/2011 23:14:00]開心童年最緊要...

    回覆刪除
  5. 想晌你覺得呢間PLAYGROUP 係未都算OK? 因為我本身打算報基督教個幼潛, 但而家睇落~~ 我覺得呢間都好好! 想你比D 意見~~ THX!
    [版主回覆06/01/2011 22:34:00]基督教個幼潛其實都幾好...不過要抽籤,加上係一對八 而我呢度就唔駛抽籤,個價錢平少少,同埋一對六 我都係上完基督教個邊,先發現呢度都有幼潛呢個course上 你可以打去試堂架 (Tel: 3755 4481) ,不過就要比100蚊試堂,如果你報佢的話就可以扣返 希望幫到你喇

    回覆刪除
  6. 唔好意思.. 我想問多少少野..  (KAFAYE<<< 係我) 咁你覺得呢間係未同基督個幼潛差唔多呀? 同埋可唔可以爸爸媽媽1 齊同佢上呢個PLAYGROUP? 定係只可以1 個家長陪同?
    [版主回覆06/02/2011 15:29:00]各有各好喇...不過其實都要睇下係邊個老師同人夾人緣既... 基督個幼潛只可以一個家長陪上堂 我依家呢呢度就可以爸媽一起上 希望幫到你喇~

    回覆刪除