2011年5月14日 星期六

第一張成績表+lesson 7@starting blocks

2011年5月14日 (星期六)

******************************
呢期寫blog慢左...
事關宇正b早睡早起
Katherine媽媽都要早起陪玩
無得太夜訓架
加上近排媽媽又迷上睇i-phone的on-line小說
時間又少左喇
真係多多時間都唔夠用呢~!!
******************************

星期五晚放工返到屋企
見到檯面放左封信
係基督教服務處寄黎既
開黎一看
原來係張成績表呢


宇正b第一次上playgroup
好多時表現都麻麻
不過我都係抱住志在參與的心態
so....無想過有乜得着
當然...係不知不覺中....
宇正b進步了不少

依家呢上緊呢個playgroup
老師都唔錯....
加上我上網睇左唔少playgourp資料
但就無乜心水
和老公商討下
決定6月中完後
再黎多10堂
樂媽有個朋友的仔仔年齡差不多
到時又多個朋友join喇
可惜湊唔夠6個小朋友
如果唔係就可以包堂齊齊玩

********************************

呢日如常一早起身


食完個早餐出發上playgroup
坐個架巴士好鬼多人
又唔想同人迫...
所以就算抱住宇正b都上上層坐好過喇

上到上層...
ooh...無兩個連位
唯有分開坐喇

今日宇正b坐唔定吖...

成日咋型要落地地
又企起身....
唔得架....危險吖....
trouble two....trouble two....!!!!!
不過我呢個亞媽都唔係流架
危險既事....唔得就係唔得
就算你尖叫都係無用架喇
最多比人眼bear bear姐...
我ok喎...

上完堂喇....
去左意粉屋lunch
無bb椅不特止
上菜超奈...
唔會再黎....

之後又上樂b家玩玩玩喇...


呢兩個小朋友
成日打黎打去
其實我都係同亞妹細打到大...
不過感情超級好
當年Daddy都係采取不干預政策
好多時候如果我地係佢面前鬧交的話
佢會叫我地出門口打過
當然我地係無出過門口喇
事關Daddy講完呢句我地連交都唔鬧
可以係無癮掛...

不過宇正b有個超級緊張嫲嫲
如果有表面傷痕比佢見到的話
實比佢煩c....
實比佢話唔睇實個仔...
查實我又點會無睇呢...
不過無奈太快手啦
見到再阻止時都落左手/口喇....
無計....明天飲茶唯有實話實說...

其實
宇正b都好喜歡meet人/ where人...
所以我都睇得好緊...
呢個暴力童出手都幾恨架...
不過好多時受害者都係佢亞爸亞媽
你問我有無教...
當然有喇....
不過可能我既EQ唔高
好多時都無一個好榜樣
咁個仔又點會溫柔呢...
SO....大家一起努力吧..

2 則留言:

  1. 我想問吓你, 知唔知starting block個邊bb請左假miss 左堂, 佢地會唔會報番一堂比我.
    [版主回覆05/17/2011 15:32:00]應該會的....你個日有無打去請病假? 之前報名佢地有張上課需知有寫...如果有醫生紙會安排補堂的 家希好d嘛?

    回覆刪除
  2. 我有打去請病假, 但報名時都唔見佢有比D咩上課需知我睇既.
    不過我無向醫生拎醫生紙添, 哎唷~ 咁可以無得報添. 等我打去問吓先.
    多謝關心, 家希好番啦. BB 一病就好煩 !!
    [版主回覆05/17/2011 23:24:00]嗯嗯...好番就好啦...

    回覆刪除