2011年6月21日 星期二

20個月大喇~

2011年6月21日 (星期二)



過左一歲後
真係無咁好心機記住又大一個月喇
不經不覺
宇正B 20個月大喇
即係仲有4個月就2歲LU~


好多人都話小朋友呢個時候最好玩
真係唔係假
呢個階段的宇正B
模仿力好強
可以做的動作多好多
基本上佢明白到你要佢做d乜


認人能力都好強
依家比較少見的ee同公公佢都會得
仲記得公公成日會比包包佢食
每次見到公公都討食添
為食豬一名


20個月的宇正b依然好愛黐爸爸
不過呢早兩日遊船河爸爸撞親心口
用唔到力
勉強係抱到宇正b既
不過我就當然想佢休息下喇
所以好多時同佢講爸爸痛痛抱唔到佢
宇正b都無扭
夜晚例必的騎馬馬都暫停
媽媽就同宇正b講"爸爸馬馬"壞左要維修
玩住媽媽馬馬先喇
不過呢...
呢隻"媽媽馬馬"比較殘
唔可以成日玩
要"鏡"鍚d玩吖


20個月大的宇正b
係嫲嫲手上時是一名港童
小小唔老黎就發皮四
呢下媽媽係無辦法
當時...
我當自己時運高睇唔到
因為我講乜都好
嫲嫲都會話佢細吖嘛
識乜野姐
有時都會話下宇正b既
不過比個孫兇兩兇
未又係死哂狗 (抱歉我想唔到有其他字眼)
所以教仔
我會係屋企教
有長輩在場
講多無謂


20個月大的報告+感覺
講住咁多先喇
黎緊未必個個月講
因為每個月的轉變唔算大
有乜特別再報告一下喇


沒有留言:

張貼留言