2011年6月17日 星期五

I'm so fat!!!

2011年6月17日 (星期五)


------------------------------


唔經唔覺


又到星期五喇


所以學生都考完試


心情放鬆唔少


-------------------------------


Katherine媽媽不嬲都唔係瘦人


不過好在有少少高度


騙得下人


自從生左宇正b己後


一路都無特別減


因為生完一下真係唔係肥太多 (淨係個下咋...)


但係......


唔覺唔覺


真係覺得自己肥得離譜


簡直同我會考時有得揮


唔係我姓"賴


壓力大係一個主要原因


我係個d一唔開心一有壓力就想食嘢既人


尤其係麥當勞


問你死未?


聽日仲要出海遊船河


我唔想哂堆肥膏出黎吖!!!!


↓就係呢條褲揭視出我肥爆的事實↓



普通一條女裝沙灘褲


我着唔落吖


     


沒有留言:

張貼留言