2011年6月19日 星期日

Lesson 1@starting blocks (2)

2011年6月19日 (星期日)


又到番第一堂喇


今日宇正b唔多乖


成日周圍走


加上媽媽的心情唔係太好


(可能夠佢feel到?!)


無辦法啦


尋日到今日都比人煩親


(我承認我個人唔係太好老皮)



Game 1: 貼星星落條紙領帶到送比papa做全親節禮物


(貼左3粒就想走左去...)



Game 2: tea time 要自己滅蛋糕仔上的紙


(呢part老師本來叫家長唔可以幫手...不過媽媽都忍唔住幫左少少...


等我得閒去買d返屋企比佢練下小肌肉先...)


Game 3: 大肌肉練習 -- 踢ball ball入呼啦圈到


(無影到因為媽媽要拎住個呼啦圈...笑死媽媽同老師...宇正b好型咁走到去後助跑...


跟住..................踩ball車..     .......不過佢係踢到既...不過唔入呼啦圈姐...


之後踢左幾次就變成捐呼啦圈....)



最後唱bye bye 歌比老師叫去做試範...至like再歌再舞既宇正b....easy job喇


<<因為之前對左10堂...宇正b冷熟咁成日走去老師到....變相就有d影響上堂的秩序喇


呢下真係no good...>>



夜晚亞妹同Daddy上黎食晚飯...


妹妹買左兩罐果汁糖送比我...


靚到呢...


個人即刻開心哂


今日係父親節


不過因為Daddy尋日先係加拿大返


怕佢太攰


所以落堂無去搵佢


不過亞妹就同左佢去睇戲


再買食材黎我到煮


有同Daddy講唔好意思


好似無乜表示咁


不過我知道佢唔會介意既


有心既


日日都係父親節


雖然我依家比唔到時間出黎


不過我知道Daddy會明白我的


Happy Father's Day~


 


1 則留言:

  1. 你Daddy一定知你心意既~~
    [版主回覆06/22/2011 23:51:00]嗯嗯

    回覆刪除