2011年10月19日 星期三

媽媽雜"想"

2011年10月19日  (星期三)

倒數兩日就是宇正的兩歲生日喇

無乜特別興祝活動

只係約朋友黎食個dinner聚一下

生日會都係等宇正返學等多d朋友仔先攪喇 ^^

今夜去第四次牙醫

去到尾聲喇

今日完成杜牙根

跟手車細隻牙做牙模

下星期就可以去鑲入去喇

如果時間許可就補埋d牙

不過唔想太夜返屋企   (我係放工去睇牙的)

太夜的話就約下次先喇

今次之後

我真係會年年check住d牙

keep住用牙縫擦  + 漱口水

睇牙真係好金吖

近排我的負能量好強勁

睇乜都好灰

自我存在價值好低

可能係個仔唔黐我???

又可能係工作上的失敗和無力的感覺????

anyway...

巨蟹座的我就是會想多了

今日下午收到老公的一通電話

知道你係原來是明白我的壓力

你的一句令我感到好sweet

個下個人心情放鬆了不少

謝謝你老公

無論怎樣我都會盡我全力去支持你的

大家一起加油吧 ^^

10月其實除左係宇正的生日

仲有6號生日的daddy

26號生日的細妹

自從做了媽媽後

真的沒有太多時間可以陪daddy同亞妹

感覺上總是覺得欠缺一些甚麼的

不過佢地都好明白我

尋晚終於有時間上網睇返亞妹早前幫港台的  <<女人多自在>>





http://programme.rthk.hk/rthk/tv/programme.php?name=tv/womanwithdreams&d=2011-10-16&p=5152&e=&m=episode

再一次為你覺到驕傲

亞妹你真係拍得好好

黎緊終於見到你第一本書出版

唔好講笑

我真係感動到想喊

見到你為自己的理想而努力

作為你家姐我真的好自豪


而我....

繼續努力地生活

努力地做好我生命中每一個角色




2 則留言:

  1. 媽媽角色一點不易做...加油...
    [版主回覆10/21/2011 19:42:54]Thanks^^

    回覆刪除
  2. 加油呀。。。
    原來佢係你細妹呀。。。
    我同老公都鐘意睇台灣電影, 好多年前已經睇過佢好幾個嘅演出
    雖然唔可以話係佢fans 但對佢印象好深, 係個好努力,好有個性的女生啊!
    我知道佢係香港人。。。原來係你妹妹!!
    加油啊!!!
    [版主回覆10/23/2011 00:52:28]係吖....謝謝你~^^

    回覆刪除