2011年10月6日 星期四

小木琴

2011年10月6日  (星期四)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

是日Daddy正日生日

Happy Birthday~~~

不過因為是閒日所以無時間陪佢

只係講到電話吖

不過我知道Daddy明白的 

呢日亦都叫老公出開紅磡幫我燒份衣比媽咪

因為Daddy同媽咪同月同日生日的

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

尋日P.H.去左幫細妹執屋

因為佢實在是太多衫褲鞋袜喇

執左成個下午

比我搵到好多年前買落既木琴仔





我細個時都有一部類似既

好幾年前係街見到有得賣

即買左黎收藏玩下

依家可以比於宇正玩喇 

就係呢個玩具令我喜歡上彈琴

當年係幼稚園老師叫Daddy要帶我去學琴

因為幼稚園裡面有個真既白色鋼琴比小朋友玩 

(幼稚園既事喎???
不過唔知點解好記得)

每朝返到學我就會第一時間去玩呢座琴

大家估下我當時會彈咩歌??

答案係:  龍的傳人 同 徐小鳳既歌

wahahaha.... 因為我DADDY成日會係屋企播吖嘛

係無人教既情況下彈到幾歌

算係有少少天分喇

去到小學一年級

Daddy帶左我去學琴

不過好可惜我無恆心練

去到四級就停左無學

所以我都話學野只係天分係唔夠架

仲要好多好多的努先可以架

一部三木琴仔勾起我好多童年回憶添...





1 則留言:

  1. 我都係喎..幼稚園某d事到而家都記得好清楚..
    你daddy 同媽咪又咁啱係同1日生日.
    以前咪可以同時同佢地2個一齊慶祝.

    祝世伯身體健康,生日快樂
    [版主回覆10/07/2011 09:10:21]謝謝^^!人嘅記憶真係幾得意!

    回覆刪除