2011年12月8日 星期四

喊包二代

2011年12月8日 (星期四)



*********************************

近來

覺得自己真的老了

唔係太噤捱

每晚上網的時間開始減少

所以寫blog的次數都少了

不過其實寫blog都係想搵一個平台發噏瘋

有話題未寫下囉

take it easy

**********************************

好多人一見宇正都會話:哇!同Daddy成個餅印喎!

都係架!

不過有一樣野我就覺得佢似足我

就係一樣係一個喊包喇

唔好講笑

細細個我就被一眾親朋好友冠以這個「美名」喇

個條水喉一開都幾難閂埋

當然依家人大左情況好左好多喇

係睇到d慘情戲時忍唔住姐

小朋友用喊黎表達情緒係好正常的事

不過宇正d眼淚真係黎就黎架

有時仲會加料送埋鼻涕

十個有九個見過佢個喊樣都話佢可憐架

就係呢個慘樣  宇正迷到唔少EE 姐姐既同情心

有次星期日飲完茶佢扭計係屋企樓下唔肯返屋企

仲討得看更叔叔送左條冰糖胡蘆比佢添

見到佢個個喊樣

令我想既自己細個時係又喊唔係又喊

都幾好笑

不過我唔會STOP佢

喊始終係情緒的發洩

喊完後都係要面對唔開心既事

呢個就係我呢個喊包一代咁多年來的心得

真係想喊既時候

我會同身邊既人講

你由我喊喇!

所以對宇正我都係一樣

好多時佢扭計唔開心喊

喊到咁上下

我會問佢喊完未

最得意既係依家佢識答我

如果佢答未喊完   佢又真係會繼續喊多陣

如果佢話喊完    佢就會用口水肩抹乾眼淚

個下感覺佢真係大個仔了

開始學習處理情緒

唔知呢個喊包二代會喊到幾時呢?

2 則留言:

  1. 哈哈~~ 喊緊都識答你喊完未 !! 好好笑 !!
    [版主回覆12/09/2011 13:15:17]係吖,笑死左,不過見佢喊得咁傷心又唔好意思笑XD

    回覆刪除
  2. 哈...好可愛呀...宇正會答你喊完未..
    [版主回覆12/15/2011 13:17:34]係吖!^_^比佢笑死!

    回覆刪除