2011年12月10日 星期六

Toddler's Wonderland + 意外

2011年12月10日  (星期六)




好寒冷的一天吖~

所以宇正訓到我叫佢都唔願醒

差少少就遲到喇

去到第二堂

果然...宇正知道發生咩事喇

去到換鞋時就開始不安

叫住「媽咪走!」  (佢既意思係叫我帶佢走)

當我remind佢要自己一個上堂喇

仲想想地喊添

呢個時候  係度佈置緊聖誕裝飾既校長 Miss Iris  又出場喇

當校長抱走宇正時

個下宇正爆發了!!!

"媽"聲四起  (係度叫媽咪)

灑脫的我 又走了 

都預左佢會喊喇  不過呢個係一個training

早d比佢知道係要自己上堂

到第時上K1希望會好D啦

1小時15分鐘後

約埋老公接宇正

去到課室見到宇正

咦?!點解會換左套校服既?!

原來....宇正又嘔了...今次嘔到件衫

所以老師就同佢換左套衫

宇正的第一次着校服

估唔到係呢個情況下

WAHAHAHHA....

今次接放學宇正見到我同爸爸

仲喊得好淒涼吖

真係我見尤憐吖  

中午同爺爺麻麻飲茶

跟住係屋企樓下同宇正剪個髮

今次係宇正第1次係街剪頭髮呢

不過其實只係剪左2/3

因為去到尾宇正唔係太喜歡D頭髮拮住要走

個人認為係唔剪好過剪

剪左個"亞旺"頭  (我自己都識剪喇... ><")

我稔都係去一D專幫小朋友剪頭髮既SALON會唔會好D呢????

唔理住喇...都要等D頭髮長番先有得稔

夜晚公公黎晚飯

食完時當我係度整幫公公整I-TOUCH之際

宇正又唔小心整到啦

D牙撞到個嘴....損左流血吖...

今次個嘴好傷  可以見到裡面有太約5MM的一條線

唉!!!!

好唔開心自己既警覺唔高呢

呢次如果唔係我太急於開電腦幫DADDY整I-touch

未收好d抬凳....宇正未必會受傷

好內疚!!!!!

湊小朋友真的是要一眼關十

好似我呢d咁粗心大意既媽媽真係唔要得

寫低呢件事接醒自己要打醒"13分精神" (+多1分)


 

沒有留言:

張貼留言