2011年12月16日 星期五

禮物 X 2





2011年12月16日  (星期五)

早係上幾個星期收到PR姐姐邀請試用兩款產品

啱哂呢個冬天用呢

多謝PR姐姐的細心

今日收工作返到屋企就收到啦

第一款係我稱之為

懶人之選   ---   Bifesta速效卸妝潔膚水

點解咁講呢?

COPY下D資料比大家參考先

*************************************************************************

全新卸妝體驗由Bifesta開始


Bifesta高效眼部卸妝液、Bifesta全效保濕卸妝液不但以「水」的強效潔淨力徹底卸除妝容,
同時滋潤鎖水,而
Bifesta速效卸妝潔膚水用後更無須過水,集合卸妝、潔面及護膚三大功能,
帶給妳一
take過卸妝新享受。




一個步驟三大功能


Bifesta速效卸妝潔膚水系列含保濕潔淨因子,能夠溫和並迅速地使毛孔深處的化妝品浮出表面,
徹底潔淨,而且集卸妝、潔膚、化妝水三合一,
100%不含油份,用後無須過水,只須一個步驟,卸妝從此變得簡單方便。
全新系列均蘊含透明質酸,滋潤鎖水,用後肌膚不會感覺黏膩或乾燥。

Bifesta
速效卸妝潔膚水有清爽型、亮白型及緊緻型,必定能夠滿足妳不同膚質的需要。
無香料、無添加色素、無防腐劑、無酒精成分,並通過皮膚過敏測試,性質溫和,呵護肌膚。


**********************************************************************

我收到呢支係緊緻型    (HK$59 / 300ml)





其實我自己一向都有用呢個牌子潔膚水

不過就用開清爽型

我貪佢大大支好抵用

又可以一支攪掂

平日出街前我都會搽BB CREAM 先出門口

等D膚色唔係太難睇  

夜晚番到屋企又懶落妝

呢支就方便我呢D懶人喇

最重要係我呢D敏感皮膚都可以用

唔錯!!

-------------------------------------------------------------------------

今次收到既兩款產品真係好啱用

因為咁啱都係自己用開的

一路都用緊

可以唔洗試就可以寫 BLOG啦  (WAHAHAHA.....)

另一款係我推介比各位媽媽既

冬天天氣乾燥

宇正塊面成日都好似紅蘋果咁

可愛係可愛

不過爆拆好痛架嘛!!!

之前用緊個支AI CREAM好似唔係太夠閠

所以就去萬寧睇下有無CREAM啱用喇

比我見到呢個




比佢個樣吸引到

仔細研究一下佢個成分

OK喎....藥用即係敏感性肌膚都用得

價錢好抵 $55

買返黎試下先

開左個蓋聞下

真係無香味喎

用完個面無咁蘋果

不過要搽厚少少先得

但呢個價錢抵用喇

呢個CREAM係我自己係萬寧買既

而收到PR姐姐的禮物是呢個



同一個品牌的LIP Balm

可以比宇正用

good~~

等我又post D 資料比大家參考先

********************************************************************

Fueki好朋友馬油透明質酸護唇霜


採用高效天然成分,有效提升咀唇滋潤度,時刻保護你的細嫩雙唇。



成份:


* 馬油:補充雙唇油脂,令咀唇長效滋潤


* 乳木果油:能夠長期停留在皮膚的表面形成保護層,令雙唇充滿彈力


* 透明質酸:強效保濕鎖水功效,更有助修復乾燥雙唇



售價 :HK$65 / 6g


售賣點 :city’superLog-on 及 千色Citistore

**********************************************************

多謝PR姐姐的禮物~




1 則留言:

  1. 缷妝液咁平既!!! 呢個牌子好用嘛>>?? 洗面ok唔ok呢...
    [版主回覆12/30/2011 23:22:09]嗯...因為我只係用bb cream,所以覺得都ok...不過如果是濃妝的話效果就不清楚lu~ ^^"

    回覆刪除