2011年12月3日 星期六

Toddler's Wonderland

2011年12月3日  (星期六)

終於終於到第一堂喇

其實媽媽我心情都好緊張

 畢竟是宇正的第一次

呢日爸爸有事唔能夠同行

得我自己帶宇正去

準時10點半到達

第一時間係交學費先

跟住就換鞋

因為今次要宇正自己上

所以我預備一對乾淨的CROSS比佢上堂着

之前上PLAYGROUP因為有我帶住就只係着防滑襪

自己上堂果然係唔同D

學校預備一格比宇正自己放鞋

仲印左Maximos Fong 係度添

好pro吖~~

之後我帶宇正到課室門口

剛好撞見校長

就咁宇正就比校長氹下氹抱左入左課室喇

比人突然抱左...宇正當然有唔反抗喇

係咁叫「媽咪...媽咪...抱...」

呢個時候出動利誘

我同宇正講: :「媽咪依家去買包包返黎比你,你係課室上住堂等我好唔好?」

宇正一句話好!!

唔等佢有其他反應

即走.... (其實個下有d 唔捨得架...)

係學校出圍聽下有無宇正的喊聲

無喎!!

算喇!唔諗喇!!食個早餐等下先喇

1小時15分鐘後.....

返去接宇正....



好明顯係喊過黎

神情仲係好呆滯

見到我時未至於好激動

不過感覺好楚楚可憐

買左佢最喜歡既茶茶

比佢飲一啖先

返到屋企樓下食午餐




夜晚公公黎晚飯

買左隻走地雞

分左兩隻雞脾比宇正慢慢嘆



慰勞佢今天的努力

 
p.s.

今日落堂後我不停問宇正

「你今日上堂做過d乜吖?」

淨係聽佢講話 嘔

開頭我都半住半疑

因為無理由 嘔 件衫仲咁乾淨架

終於忍唔住打電話去問一下

老師話宇正係有嘔

不過只係類似作嘔咁

嘔左d水出黎

哦!原來如此

經過今堂後

再問下堂宇正都要自己上堂架

要乖乖等媽媽接

佢就不停話媽咪抱

之後就攬住我.....

第一堂未知咩事要走會易d

到第二堂宇正應該知道要自己上

唔知到時有會點呢?

期待......

1 則留言:

  1. 噢....宇正係咪喊到嘔呀?? 陰公呀...但放手俾佢獨立上堂真係必需呢....
    [版主回覆12/04/2011 17:34:57]係吖,雖然自己都有d唔捨得,不過這是成長必要的!

    回覆刪除