2012年1月11日 星期三

雜想

2011年1月11日  (星期三)



***************************************
唔C服就早D訓喇

BUT 我訓唔到囉

WHAT THE .......!!!!

**************************************
玩完個Christmas 和元旦後

大人細路個心都創哂

宇正頭幾日交收時極唔願跟麻麻

以為我地去反唔預佢

傻豬  我係去做野唔係玩吖

到你大個時要黎我工作的地方

我怕你會喊咁口吖 

仲有個幾星期就農曆新年喇

又有幾日公眾假期

不過我呢幾日都忙於同學生溫考試

連續幾個鐘不停講卷對卷

到放工時做到我同Candy姐姐攰到不似人型呀!!!

****************************************

近呢幾個月宇正講說話有進步了

句子同生字都用多左

不過講得最多都係no字

因為呢個年紀的小朋友開始想mud都自己做

唔要人幫

做唔到時有發皮四

我EQ真係唔高

所以好多時都大聲左罵人

我知!!我知!!小朋友是父母的鏡子

所以宇正粗手粗腳時

我就會係度想  我平時咪咁呢

又有時宇正發皮四時的動靜好似我

佢爸爸即我老公就會串我  "嗱!個仔學哂你D衰野喇!"

衰得佢吖!!

不過都係真既

所以雖然我有千百樣缺點

之但係我會反思然後盡量改善喇

**************************************

係屋企劃左一個NAUGHTY CORNER

當宇正講唔聽時

我就會捉佢去企係樹唔鬼啋佢

效果係好過我下下大大聲罵

教仔方法仍在改進中

***********************************

好喇! 有D睡意喇!!

GOOD NITE~~~

1 則留言:

  1. 都是邊做邊學的,一齊努力呢﹗﹗最重要是懂得反思,願意改善。不易, 但盡力而為,又發現好開心喎﹗^-^
    [版主回覆01/18/2012 18:59:08]^_^
    [博師奶Mrs.blog回覆01/18/2012 14:25:00]齊齊加加油啦﹗ 祝我們新年進步! 哈哈~~~
    [版主回覆01/18/2012 13:45:37]謝謝你,我會努力的!^_^

    回覆刪除