2012年1月7日 星期六

Toddler wonderland L4

2011年1月7日  (星期六)



宇正上呢個班有4堂了

基本上每次入課室時都會哭到死去活來

媽媽曾經一度覺得自己係味報錯左呢個班??

比錢黎比宇正喊足一小時十五鐘

放左兩個星期

莫講宇正吖

連我都好怕再要上堂

因為見到宇正喊成咁你都咪話唔心痛吖!!!

不過做人唔可以半途而廢既

報得就要上哂佢

呢D問題遲早都要面對喇
 
8月尾宇正都要上k1喇

去到換鞋時宇正都開始扭喇

又話要VV

呢日爸爸都有一齊

快手叫爸爸同佢去廁所

當然地係報假案喇  (係屋企出門口時先去完)

去到課室時Miss EMMA 好熟手就抱走宇正入課室

我講左句:  媽咪放學就黎接你!乖!  就即走

出到學校出面

比爸爸發現出面D窗雖然油左圖畫遮住

不過係有少少窿比你「目及」到入面架

其實係外圍都以經聽到宇正的喊聲

望入去  見到Miss Emma比盒紙巾宇正抹眼淚

宇正係有攞既

最起碼佢係無拒絕溝通

呢下我都安樂d

爸爸話唔好睇太奈喇

怕比宇正發現

我地去左商場食左個早餐

老公見我坐立不安

問我係味想去偷望宇正吖??

HAHAHA.....知我者也

比我發現個好位可以見到宇正上堂情況 

當然唔會放過呢個機會喇

再去到學校出面時

剛好係SNACKS TIME

見到宇正無大喊   不過係咁叫住媽咪

不過老師叫佢派碟比同學仔佢又識幫手喎

HAHAHA....喊住黎上堂

派完餅時....宇正無因為太掛住我而食唔落

返而化悲忿為食量  .....狂食
 
不過食完又開始喊喇

老師問佢要唔要添佢都唔要喇

到差不多落堂的時間  (尾10分鐘到喇)

唔知宇正係未知道時間呢??

又開始大喊

其他人上堂

佢就走去課室門口意圖開門離開

係咁叫住 "媽咪"  "媽咪"

何其悲壯吖!!!

終於

到11點45分

落堂喇

宇正見到我反而收左聲

老師交帶叫佢比我的今堂NOTE 立即比我

有同老師SAY BYE BYE

係去到門口爸爸叫同COUNTER的 EE講 BYE BYE

另咩面唔應人

再次証明有爸爸(靠山)係度佢係無咁聽話

總括黎講

見過今次上堂的情況後

宇正的適應力比我想像中強

喊就緊架喇

不過係喊當中起碼都同老師有交流

咁以經足夠喇

希望黎緊仲有6堂

宇正會喊少DD喇

2 則留言:

  1. 要忍心d...喊都要放手呢!!! 雖然講就簡單...但我明白係難..
    [版主回覆01/12/2012 00:33:12]係,我知道!不過今次偷望到宇正上堂情況後,安樂左好多!我會堅持落去的。

    回覆刪除
  2. 宇正上呢個pg, 由第一堂都係要自己上堂 ?
    [版主回覆01/17/2012 00:12:10]係吖 >"<

    回覆刪除