2012年1月26日 星期四

初一 to 初三

2011年1月23日 - 25日  (星期一至三)

一年咁多個節日

最忙碌的都應該是農曆新年了

因為我同宇正爸爸都好重視呢個節日

屋企會大掃除

掛揮春

換了門口的地氈

希望新的一年新的開始

幾天的公眾假期行程排得滿滿的

每天都有地方要去

不過新的一年我地一家三口病了

好奈無試過病到發燒

食左西藥有暈暈地

所以幾日都不在狀態

加上生理期就到人又燥底喎

簡直no good

希望大家見到我黑面燥底個樣唔好嚇親

so sorry ar!!!!  

**********************************************

講下呢個新年我地一家去過邊樹呢?

初一主要係去男家長輩家拜年

夜晚係老爺奶奶家BBQ



初二就到我家親戚飲茶團拜



因為去開個頭

所以下午就同宇正去黃埔的冒險樂園玩





仲比我見到BLOG友皓皓媽咪一家添

不過我怕羞又人多無去同佢地SAY HI 喇

夜晚無地方去

又去左老爺奶奶到食晚飯

初三就堅囉

係最凍既一日入左流浮山同我麻麻拜年

中午先去DADDY屋企午餐

DADDY煮的紅米飯好好味吖

勁多料 (有山藥, 紅棗 , 元貝)

得閒要再去食先

之後去左apm行一陣就出發坐巴士入去喇

一去到

麻麻當然就不停煮煮煮





雖然好飽 但依然不停食食食

好幸福的感覺

無奈真係唔係太多機會入去探望麻麻

我知道每次我地去到佢都好開心不停煮煮煮

就好似以前細個時一天三餐都會去麻麻屋企食

人大左  知道的事多左

無以前咁無憂無慮

食多少少都怕比人話

如果唔係我係好希望多d去探麻麻的

老人家  見得一次得一次喇

離左題添

係麻麻到食完晚飯

坐車出到沙田都只7點半到

早食飯嘛!

同宇正行左一陣玩具反斗城就屋企喇

第二日要返工作嘛!!

***********************************************

2 則留言:

  1. 農曆年難得就是可以多個機會探下老人家,煮下食下傾下確開心,老人家就仲開心!祝你們一家開心滿滿!萬事如意!家肥屋潤!身體健康啊!
    [版主回覆01/27/2012 11:44:24]係吖,因為平日就算到週末都好忙!

    回覆刪除
  2. 我錯過咗一次抱宇正BB既機會呀.................^0^
    [版主回覆01/29/2012 01:28:30]hahaha...^^"

    回覆刪除