2012年1月21日 星期六

年廿八

2011年1月21日  (星期六)


今日來要上playgroup

但因為宇正的病未好

只好幫佢請一天假

見朝早佢仲係咳

無謂野到其他小朋友喇

星期五連我都終於打敗仗了

一向好少病到發燒的我

好辛苦....

不過宇正都好乖

無乜扭計

係睡覺時要搵爸爸

(呢晚老公要去板鋪團年)

10點幾訓到10點幾

半夜起左一次身食多次藥

好左好多喇

係d藥令人暈暈地姐

呢日年廿八

要做既就當然係大掃除喇

之前已經用漂白水漂過浴室

所以今日主打係厨房

而我家厨房係由男主人負責的

所以我要做既就只係平日都會做的日常清潔

再加埋換床單

做下呢樣做下個樣

玩左兩個幾鐘

清潔好喇



時間剛好是tea time

去屋企樓下食少少野

仲要買返頭先唔記得買的新地墊

買到屋企先發現太細同忘記左要買個底係防滑的

失策!!

唯有夜晚出去食飯時再搵過喇

點知   原來要搵張大size的地墊原來都好難架

前兩年個兩張我係公司樓下的雜貨鋪到買

今年唔記得諗住係屋企附近買喇

點知就出事喇 >"<

唯有買細喇

不過拼落屋企門口真係好鬼祟 @@"

嚟緊呢幾日唔知會唔會update個blog

係到先祝各位

龍年進步!!

心想事成!!

身體健康!!


沒有留言:

張貼留言