2012年12月12日 星期三

我不是虎媽,我是惡媽

2012年12月12日(星期三)

每晚接完宇正返屋企第一時間就是做功課,每日大約有兩頁功課,學校而家教的都是線條練習,今晚宇正爸爸要夜返,得我一個湊仔。

唉!好明顯,教自己個個同人地個d係唔同,對住宇正,我似乎一d方法都無,結果,教到有人喊到嘔!我真係覺得自己好失敗,見到宇正不停喊住話要叻比媽咪睇,要乖,我自己都想喊埋一份!宇正唔係怕做功課,不過做得好求其,只係跟住虛線畫圓形,都畫到出哂界,講多兩句,就喊到收唔到聲!

如果比宇正揀,我諗佢實唔願意媽咪教佢做功課!

沖完涼慢慢同佢講返頭先點解媽咪罵佢,佢話媽咪唔乖,哈哈哈!在於佢來講,鬧人就係唔乖,因為媽咪鬧baby(宇正的自稱),所以媽咪唔乖,佢仲話,爸爸乖同baby乖,媽咪唔乖,重要重覆幾次!

我同佢講,因為你頭頭先做功課時唔認真,所以媽咪唔開心同嬲囉!而家你大個仔啦!返學啦!做功課唔可以求求其其,如果唔係老師見到你d功課會唔開心㗎!

講到老師唔開心,佢又喊過啦!唉!我知道你想做好比人睇,要加油!

而媽咪都會好努力改掉自己的心急和壞脾氣,比多d時間同耐性比你!

大家一齊努力吧!

希望寫完呢篇blog會好瞓d,諗起頭先宇正的喊樣,心痛吔!真是罵在兒身,痛在母心!

1 則留言:

  1. 看了這篇blog, 我緊張起來tim. 我想分享下我的諗法, 希望你包涵啦﹗照你講,其實baby真想做好的, 想媽咪同老師都開心, 有這心態已經好好, 真係好乖。只是,他年紀少,有些方法和技巧始終未掌握到。旁觀者我覺得baby大喊,因為他自己都失望.試想想:自己都想做到,但做極都做唔好, 點會唔大喊呢? 孩子失望一來, 是危機, 估不到他小小腦子在想什麼,如有負面想法,帶來影響,如何補救都不夠啊﹗我相信要用讚賞去鼓勵baby做好, 希望他會接收到媽媽給的正能量,努力自勉, 而且讓他盡快明白到,讀好書,寫好字, 做好功課是自己的份內事,目的不是為了滿足爸媽或老師。媽媽好努力, Baby好可愛,其實大家都好乖,齊齊加油啊﹗
    [博師奶Mrs.blog回覆12/28/2012 10:44:50]你是一個好媽媽,你很努力,很用心,我從你的blog被你感動。加油啊﹗我們都一同努力呢﹗其實我也在學習中,我都很水皮的,哈哈~
    [版主回覆12/17/2012 23:36:24]謝謝你吖!個次我都覺處理得好差,回想起,覺得自己好恐怖!不過經一事,長一智,呢幾次見宇正做功課,無再嘻皮笑臉!我都記得自己要用鼓勵的説話!

    謝謝Mrs blog,時常在這裡鼓勵我!我會努力的!

    回覆刪除