2012年12月26日 星期三

Strawberry

2012年12月26日(星期三)


 
我個blog接近close的狀態,不過係接近姐,仲未呢個christmas如往年一樣大班朋友齊齊BBQ!小朋友們就最happy,個個都收到好多聖誕禮物

25號開完party,26號無掟去,對上一個星期日join唔到朋友仔去摘士多啤利,聽返𤋮媽同樂媽講好正,加上交通幾方便,坐火車到粉嶺再轉小巴就到,所以決定同宇正去玩下,宇正今日有兩個第一次添,第一次摘士多啤利,第一次用交剪(其實唔知宇正學校有無教呢?)不過一路都無機會教佢用交剪,所以初頭都有d驚驚地!誰不知宇正用得幾好喎!



準備出發時收到𤋮媽電話,話無野攪join埋我地,叫我地去先,摘住等!



Ooh!今日去到剛好撞正有tour,好多人呢



去到宇正急不及待想衝去園見佢雙眼發光,即摘一粒比佢食(其實唔可以㗎,乖嘅小朋友同媽媽唔好學呀





之後就大鑊了,宇正每剪一粒都話呢粒食得啦!見𤋮𤋮未到,爸爸建議先揾個地方坐底,洗乾淨先食,當然好啦!再食落去我怕宇正肚痛



坐底洗乾淨d士多啤利後就開餐啦!我不停搣,佢不停食,自己KO左廿幾三十粒士多啤利!我食得一兩粒咋



不過味道真的不錯,清甜,肉嫩,似韓國種,價錢都合理,50蚊磅





食完差不多無奈𤋮家來了,再摘過


摘到差不多了,兩位小朋友就周圍行行企企



熙熙話隻手dirty,我攞張紙巾叫宇正幫𤋮𤋮抹,好有大哥哥感覺呢!

見時間差不多了,散band,離開前係士多啤利園門口shop左一陣,好多農民拎d農作物係度賣,忍唔買左d胎菊,ok抵吖


兩位小朋友周圍行,好多婆婆請佢地食嘢!當然係宇正呢隻為食貓帶頭啦!佢去到檔口前走去問人地呢d係咩嚟?小童奸計!

6點幾返到屋企,坐一陣就係屋企附近食個晚飯!happy day!


沒有留言:

張貼留言