2012年12月11日 星期二

又來近況

2012年12月11日(星期二)



(用宇正爸爸部notebook放張照片,大個仔了很多的宇正^^)

見到呢個blog仲未有相,就知道屋企部desktop未整好!我有理由相信部腦有可能要下年先整好!XD

為免個blog D塵太厚無相blog,頂下先啦!

上回講到我同宇正都病左,其實都好得7788,不過我d咳仲未好,d痰呢,成日kick係度,有時仲her her聲!唉!再唔得,我諗要睇中醫慢慢攪,今云真濕滯!

又講下宇正的近況先,返左K1都有差不多一個學期,最大的進步就係講嘢叻左好多,近呢個月,開始識講下學校發生咩事,例如有一日放學返到嫲嫲到爺爺見佢條運動褲唔同左樣,寫住學校名係度,問佢咩事,佢話去厠所時整濕左,姨姨幫佢換左條褲,因為爺爺嫲嫲唔會開佢書包睇,夜晚交收時爺爺同我講,返到屋企見書包果然有張字條寫左,原因同宇正講一樣!

學習方面,唔知係咪今年轉左校長,有K2K3的媽媽話今年d功課淺左,雖然自己係補習老師,不過其實對幼稚園的課程都唔係太熟,在於我嚟講,學校固然是重要,但家長自己都要教育。就等我係度記錄一下宇正大約識d咩,A到Z大細楷,基本上全部認到,寫方面,仲係教寫大楷,而家識寫ABCDEFHLOPQT,唔係順次序教,而係因應佢可以掌握的筆法而教!不過呢,宇正個人心急又無耐性,又專心唔到,淨係每日學校功課都教到我幾勞氣,又唔可以太惡喎,唔係又係得個喊字!宇正爸爸成日叫我唔好比,其實唔係比,係頂唔順佢做哩太求其姐希望大d會有改善啦!

講左英文,中文呢!大件事了,我發現,學校教過的字,佢差不多完全唔記得!學校到而家為止教左3本主題書,字詞方面有第一課(洗手,老師),第二課(眼,耳,口,鼻,手),第三課(爸爸,媽媽,哥哥,弟弟,姐姐,妹妹)宇正只係認到幾個,因為之前d 識字卡有埋圖畫,而家我剪學校書後的親子教材字同圖係分開的,宇正的認字能力即刻跌哂level! oh my god!要用d時間同佢認下中文字先!

我都話中文難過英文啦!而媽媽我又係懶,只係掛住教英文,唔全面

除左學術方面,一路都有同宇正睇故事書,只要個晚佢唔係飲奶飲暈左!臨瞓時一定有story time!講故事呢part,媽媽我都幾有信心,話哂讀書時都攞過下獎小學時我攞過故事演講比賽冠軍㗎,所以都培養到佢愛看書的習慣

相對好多香港家長,我並唔係太虎媽!只要宇正的學習態度正確,就ok了!所以真希望佢能夠改善下hea做功課的態度,如果再咁落去,我怕一到小學,我們家的眼淚會激增!幼稚園我都仲忍下你,到小學你仲同我嘻皮笑臉,實比我鬧爆!

希望下篇blog可以放下相,再係咁我怕我會越嚟越懶寫blog(自己懶就懶啦!

1 則留言:

  1. 媽媽息怒,息怒啊﹗不要鬧爆字正啦,否則你會心痛啊,你和宇正都不開心,不好嘛﹗有事慢慢傾啦~~~男孩子正常來說就是會到中學都依然嘻皮笑臉, 只要調校他跟他一起時讀書時認真, 遊戲時玩到盡, 希望他會慢慢明白。萬事有商量,不要鬧爆不要鬧爆啊~~~身子要緊,祝你快快康復啊﹗
    [版主回覆12/17/2012 23:27:30]無啦!發現唔work!其實冷靜過後都覺得自己太過緊張!

    回覆刪除